کمپانی:  تیم دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان می شود/ اسپانسر ها سرمایه گذاری نمی کنند/ دستمزد دوومیدانی کاران اندک است

دونده تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در سه مرحله تیم دانشگاه آزاد اسلامی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و تنها یک مرحله از مسابقات لیگ باقی مانده است.

الناز کمپانی در گفت وگو با ایسکانیوز گفت: این دوره تیم دانشگاه آزاداسلامی بانظارت دکتر دادگان تشکیل شد. این تیم توانسته با شرکت در سه لیگ عناوین قهرمانی را با بیشترین تعداد طلا کسب کند و تنها یک لیگ دیگر باقی مانده که آن هم در هشتم و نهم مهر سال جاری برگزار خواهد شد. با توجه به قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در سه لیگ اخیر می توانیم در مجموع مقام قهرمانی را کسب کنیم..


وی افزود: به دلیل تاخیر در مسابقات دو و میدانی زمان استراحت ما کاهش یافته و تنها دو سه هفته از مسابقات دور هستیم و فرصت برای استراحت داریم.


کمپانی ادامه داد: متاسفانه به دلیل نبود اسپانسر و بها ندادن به ورزش دو و میدانی بانوان ورزشکاران این رشته درآمد کافی ندارند. به عنوان مثال دانشگاه آزاد اسلامی تنها باشگاهی است که حقوق مصوب شده در قرارداد ورزشکاران را به موقع پرداخت می کند اما تنها منبع درآمد بانوان از دو و میدانی رقابت های باشگاهی است.

*میزان دستمزد در دوومیدانی اندک است


دو و میدانی کار تیم دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: تا کنون 32 امتیاز برای تیم دانشگاه آزاد اسلامی کسب کردم و به ازای هر امتیاز مبلغ مشخصی به عنوان قرارداد دریافت می کنم اما میزان دستمزدها در رشته دو و میدانی بسیار اندک است و امیدوارم مسوولان فدراسیون به این وضعیت رسیدگی کنند.


کمپانی اظهار داشت: پس از پایان لیگ دو و میدانی ورزشکاران خود را برای مسابقات کشوری آماده می کنند این مسابقات در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.
این ورزشکار تاکید کرد: دکتر دادکان مدیر ورزشی است و تیم های خوبی برای تمام رشته های دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل داده است امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و ما هم بتوانیم برای تیم مفید باشیم.

603/ 602

کد خبر: 679607

وب گردی

وب گردی