داغ ترین اخبار دانشگاه آزاد اسلامی در هفته پایانی تابستان 95 چه بود؟

آخرین هفته تابستان در دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام نتایج رشته های با‌ آزمون دانشگاه‌آزاد اسلامی، اعلام نتایج انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و... همراه بود.

در ادامه داغ ترین اخبار شنبه(27 شهریور) تا پنجشنبه (1 مهر) در دانشگاه آزاد اسلامی را می خوانید.

شنبه 27 شهریور 1395

معاون اداره کل تشکل های اسلامی، سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی: تضارب‌آرا موجب رشد فکری جامعه خواهد شد

با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکترمهدی موحدی نیا معاون اجرایی اداره کل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی، مجمع دبیران تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویی و استادان و مسئولان هیأت های مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد.

معاون اداره کل تشکل های اسلامی، سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آنکه هیچ تفاوتی بین تشکل ها با گرایش های مختلف فکری و سیاسی برای ما وجود ندارد گفت: تضارب‌آرا موجب رشد فکری جامعه خواهد شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

اعلام نتایج انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

نتایج انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

یکشنبه 28 شهریور 1395

علوی فاضل خبر داد: راه‌اندازی واحد دانشگاهی در عراق با مشارکت 5 استان غربی کشور

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی واحد دانشگاهی در عراق خبر داد و گفت: با مشارکت استان‌های کرمانشاه، آذربایجان غربی، خوزستان، ایلام و کردستان دانشگاه آزاد اسلامی یک واحد دانشگاهی در عراق ایجاد می‌کند.

مجتبی علوی فاضل نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پانزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در واحد اهواز با تاکید بر اینکه هیچ واحد آموزشی زیرمجموعه دانشگاه آزاد اسلامی تعطیل نخواهد شد، گفت: مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در صورت توانایی می‌توانند عضو هیات علمی جذب کنند، در غیر این صورت به فعالیت آموزشی خود در حد برگزاری کلاس ادامه دهند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر میرزاده: ایجاد دو صندوق ایده پردازی و مالی در استان ها/ مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی ،مشارکتی و مشورتی است

جلسه شورای دانشگاه استان مازندران صبح یکشنبه با حضور دکتر میرزاده و جمعی از معاونان سازمان مرکزی و روسای واحدهای استان مازندران برگزار شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

طه هاشمی: دین وقتی گسترش می‌یابد که درعمق وجود انسان‌ها نهادینه شود/ دانشگاه، صحنه جولان هنرمندان و صاحب اثران

حجت الاسلام سید طه هاشمی در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره هنر و ادبیات دینی پژوهشی و فرهنگی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه جشنواره هنر و ادبیات دینی، موضوعی دینی است و هنرمند در هر جایی و با هر سلیقه‌ای هنری که می‌آفریند جلوه‌ای از هنر خداوند را به منصه ظهور و بروز می‌رساند، افزود: هنرمند با هنر خود زیبایی‌هایی که خداوند داده را به تصویر می‌کشد و تصویری از جلوه الهی را در هنر خود به نمایش می‌گذارد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دوشنبه 29 شهریور 1395

حجت الاسلام عسکری: وابستگی دانشگاه به شهریه به مثابه وابستگی کشور به نفت است/ لزوم توجه به اقتصاد دانش بنیان

یازدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با حضور حجت الاسلام علی عسکری معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی و اعضا هیات امنا در سالن اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

ابطحی خبر داد: پذیرش دانشجو در رشته دستیاری داخلی در دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار

معاون علوم پزشکی دانشگاه‌آزاد اسلامی از پذیرش دانشجو در رشته دستیاری داخلی برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر میرزاده خبر داد: برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی

صد و هفتاد و پنجمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر حمید میرزاده و با حضور اعضا در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی: سیاست های دانشگاه برای ارتقای سطح رفاه و رضایتمندی کارکنان ادامه خواهد داشت

معاون اداری و مالی با تاکید بر اینکه بزرگترین سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی نیروهای انسانی خدوم، زحمتکش و با تخصص کافی هستند، گفت: سیاست هیات امنای مرکزی و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی، تداوم رسیدگی به معیشت، رفاه و مسائل اجتماعی، اقتصادی و رفاهی کارکنان است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

جزییات زمان اعلام نتایج رشته های با‌ آزمون دانشگاه‌آزاد اسلامی

نشست خبری سخنگوی دانشگاه‌آزاد اسلامی با موضوع اعلام نتایج رشته های با‌ آزمون دانشگاه‌آزاد اسلامی ظهردوشنبه برگزار شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

سه‌شنبه 30 شهریور 1395

حجت الاسلام نمازی: ایجاد بستر مناسب برای مشق سیاست ورزی دانشجویان در راس برنامه های حمایتی اداره کل تشکلهاست

نشست مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، روسای واحد، معاونین فرهنگی، نماینده ریاستدانشگاه در تشکل های اساتید و دانشجویی، دبیران تشکل ها،‌ اعضا هیأت های مذهبی و فعالین دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در گرگان برگزار شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی چطور در بین نفرات برتر هشتمین المپیاد علوم پزشکی وزارت بهداشت قرار گرفتند؟

مهسا هادی پور جهرمی، رئیس اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با برگزاری و نحوزه غربال گری و انتخاب این دانشجویان برای حضور در این المپیاد به ایسکانیوز گفت: المیپاد علوم پزشکیکه امسال از 13 تا 18 شهریور به میزبانی وزارت بهداشت در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، در 4 حیطه اصلی و 3 حیطه جانبی برگزار شد. علوم پایه، فلسفه پزشکی، استدلال بالینی و مدیریت نظام سلام 4 حیطه اصلی و استدلال بالینی، مدیریت و فلسفه هم 3 حیطه جانبی در این المپیاد بود. دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پس از غربال گری های متفاوت انتخاب شدند و نفرات برتر این آزمون های داخلی در این المپیاد شرکت کردند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

چهارشنبه 31 شهریور 1395

ویژه برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در هفته دفاع مقدس

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان از ایجاد فضاسازی تصویری از هشت سال دفاع مقدس در بلوار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

افتتاح یادمان شهدای دانشجو در بهشت زهرا در هفته دفاع مقدس

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از انتشار کتاب مشعل های هدایت با موضوع زندگینامه شهدای دانشگاه آزاد اسلامی و افتتاح یادمان شهدای دانشجو در بهشت زهرا، همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

101

کد خبر: 679639

وب گردی

وب گردی