تدریس داوطلبانه به دانش‌آموزان نیازمند تهرانی

تدریس داوطلبانه به دانش آموزان نیازمند شهر تهران با عنوان " برای آینده فرزندان شهرم"از ابتدای مهر ماه به همت خانه شهریاران جوان شهرداری منطقه یک آغاز می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با اعلام این خبر گفت: این طرح طی سه مرحله انجام می پذیرد که مرحله ی اول آن با شناسایی افراد نیازمند از طریق مدیران محلات ، مدارس و مساجد صورت گرفته است و مراحل بعدی نیز از ابتدای مهر ماه و بازگشایی مدارس،شروع خواهد شد.


کارگران در خصوص اهداف و اجرای طرح گفت: طرح خیریه جهت رویکرد و اهداف خانه ی شهریاران جوان منطقه یک به معنای مؤثر واقع شدن در حمایت و کمک رسانی به نیازمندان شهر تهران بوده و در حال حاضر تمام هماهنگی های لازم برای اجرای طرح از جمله استفاده از امکانات محلات ، مدارس ، کتابخانه ها و... انجام شده و در اختیار مشارکت کنندگان طرح قرار می گیرد.

براساس گزارش روابط عمومی شهریاران جوان، غفاری مدیر خانه شهریاران جوان منطقه یک نیز در خصوص چگونگی مشارکت علاقمندان افزود :علاقمندان می‌توانند به صورت مستمر یا جلسه ای در این طرح شرکت و روز و ساعت کلاس هایشان را منطبق بر اوقات در خواستی خود جهت برنامه‌ریزی اعلام کنند.
او گفت: این طرح با شعار "فرزندان شهرم اگر تحصیل نکنند آینده ای مبهم در انتظارشان خواهد بود "با استقبال خوب شهروندان رو به رو شده است .

105105

کد خبر: 679652

وب گردی

وب گردی