تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با بزرگترین پارک علم و فناوری روسیه/تصاویر

تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با بزرگترین پارک علم و فناوری روسیه امضا شد.

به گزارش ایسکانیوز، تفاهم نامه همکاری مشترک داتشگاه آزاد اسلامی با پارک علم و فناوری skolkova روسیه طی مراسمی در حاشیه سی و سومین اجلاس جهانی پارک های علم و فناوری که به مدت 3 روز در مسکو و با حضور روسای پارک های فناوری جهان به عنوان بزرگ ترین رویداد جهانی در این حوزه، برگزار شد، امضا شد.

در این مراسم دکتر واشقانی فراهانی ، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی طی سخنانی به معرفی توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان پرداخت و افزود: این تفاهم نامه شروع خوبی برای توسعه فعالیت های فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در سطح بین المللی خواهد بود.

وی افزود: این تفاهم نامه به 3 زبان انگلیسی ، فارسی و روسی امضا شد و مهمترین نقطه عطف آن، راه اندازی دفتر دانشگاه آزاد در پارک skolkova و همچنین راه اندازی دفتر بزرگ ترین پارک روسیه در دانشگاه آزاد اسلامی است.

گفتنی است، موضوع این تفاهم نامه نیز در راستای انجام فعالیت هایی چون آموزش ، توسعه و فناوری ، برگزاری نمایشگاه های مشترک و .. صورت گرفت که به امضا دکتر واشقانی به همراهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، مدیر کل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه ، مسئول دفتر راه اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولین دفتر دانشگاه آزاد اسلامی در مسکو انجام شد.

101

کد خبر: 679673

وب گردی

وب گردی