سرلشکر صفوی:انقلاب اسلامی فکر ایستادگی در مقابل ظلم را به کشورهای جهان صادر کرد

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور مربوط به نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی ما فکر ایستادگی در مقابل ظلم و فلسفه پیروزی خون بر شمشیر را به کشورهای جهان مثل سوریه و عراق صادر کرد، و امروز ملت ایران امتی الگو و اسوه برای همه مسلمانان دنیا هستند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، سردار سرلشکر یحیی رحیم‌صفوی در دومین روز از هفته دفاع مقدس در یادواره سرداران و 70 شهید روستای نمونه کشوری گنجان با ادای احترام به بیش از 6 هزار شهید استان کرمان، 350 شهید شهرستان رابر و 70 شهید روستای گنجان و با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به تک‌تک خانواده شهیدان گفت: ما از رمز و راز شهادت بی‌خبر هستیم و نمی‌دانیم چیست و جای سوال دارد که آیا شهادت مرگ است یا حیات؟ رفتن است یا ماندن؟ شهید چه چیزی می‌دهد و چه می‌گیرد؟

وی اظهار کرد: حداقل هدف دشمنان از حمله به کشور ما این بود که مناطق غربی کشور را تصرف کنند ضمن آن‌که هدف دیگر آن‌ها جلوگیری از صدور انقلاب و نهایتا تضعیف منابع انسانی بود.

وی با بیان این‌که «دیگر هدف دشمن در جنگ، تخریب زیرساخت‌های نظام نوپای ما بود» تصریح کرد: یکی از اهداف جدی دشمنان برای حمله به ایران، این بود که پیام انقلاب به کشورهای دیگر نرسد، اما انقلاب اسلامی فکر ایستادگی در مقابل ظلم و فلسفه پیروزی خون بر شمشیر را به کشورهای جهان مثل سوریه و عراق صادر کرد و امروز ملت ایران امتی الگو و اسوه برای همه مسلمانان شدند.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور مربوط به نیروهای مسلح با بیان این‌که «خداوند شهدا را انتخاب می‌کرد و شهدا هم رسیدن به لقاءالله را انتخاب کردند»، تصریح کرد: مردم ونزوئلا مسلمان نیستند اما از ملت ایران یاد گرفتند در مقابل آمریکا بایستند. در عراق و افغانستان آمریکایی‌ها ظلم کردند به مردم و ایران تلفاتش را داد.

204201

کد خبر: 679740

وب گردی

وب گردی