با کمک این 10 راهکار روزتان را جالب تر آغاز کنید!

داشتن روز خوب و متفاوت یکی از دغدغه های همیشگی ماست. اما باید چه کرد؟

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبرآنلاین، قرار است با تکنیک‌هایی آشنا شوید که به کار بردن آنها در روزمره‌تان زندگی جالب‌تری را برایتان بسازد. خب ،‌پس در اولین قدم خواب را برای وقت دیگری بگذارید.

بر اساس گزارش بیزینس اینسایدر، قرار است با تکنیک‌های کاربردی زندگی فعلی‌تان را به یک چالش واقعی دعوت کنید که از شما یک آدم متفاوت بسازد. یادتان باشد آدم متفاوت یعنی زندگی متفاوت و زندگی متفاوت یعنی زندگی جالب‌تر. پس در این راه بی‌واهمه قدم بگذارید.

1 پررنگ باشید!

مردم داستان‌های پرفراز و نشیب را دوست دارند! داستان آدم‌های توسری خور که تغییر کرده‌اند! در آنها نیرو می‌بینند ، در آنها جسارت می‌بینند ، در آنها صبر و طاقت می‌بینند. اگر برای عمری یک فرد بی‌دست و پا بوده‌اید حالا اولین قدم ، یک ذهن آماده برای تبدیل شدن به یک آدم پر رنگ در زندگیست. اگر می‌خواهید با بقیه فرق کنید باید متفاوت باشید. باید در بین همه آدم‌ها شما نقش پررنگ‌تری داشته باشید. شاید اولش کمی عصبی شوید اما بعدها داستان زندگی شما برای همه جذاب خواهد شد.

2 وقتی شک می‌کنید ،‌خودتان پیش قدم شوید

منتظر یک موقعیت فوق‌العاده نباشید. منتظر یک لحظه که همه چی در آن کامل باشد.نگران دغدغه‌های احتمالی و شایدها نباشید. از حیرت دست بکشید. خودتان پیشقدم شوید و به موقعیت‌ها سلام کنید. شاید خیلی زود جواب سلام گرفتید. مثلا اگر مدت‌هاست دلتان پیش کسی گیر کرده و منتظر نشانه‌ای از طرف او هستید ،‌به این انتظار پایان بدهید و پا پیش بگذارید. شاید او هم دقیقا مثل شما منتظر است. پس سلام اول را شما بدهید.

3 به فعالیت‌هایتان تنوع بدهید

اگر آخر هفته‌ها برنامه‌تان این است که به یک رستوران بخصوص بروید و شام را آنجا میل کنید پس شما همیشه یک داستان تکراری دارید که قطعا هم برای خودتان و هم برای دیگران خسته کننده و حوصله سربر است. خودتان را در چالش امتحان کردن فعالیت‌های جدید قرار بدهید. در یک مسابقه دوی ماراتون شرکت کنید! بانجی جامپینگ را تجربه کنید ، پاراگلایدر را از دست ندهید. پیاده روی‌های طولانی را امتحان کنید. و در همه اینها با گروه‌ها و افراد جدید آشنا شوید. می‌بینید که همه هیجان انگیز هستند و خب اگر از همه اینها به هیجان نمی‌آیید حتما به یک دکتر مراجعه کنید!

4 دعوت از دوستان به صرف یک وعده نیمروی خانگی

این‌کار را بکنید و بعد خیلی بی‌رودربایستی از آنها هم بخواهید که همین کار را بکنند. هرچه روابط خود را بیشتر کنید ،‌هر چه دایره دوستانتان وسیع‌تر شود اثر گذاری بیشتری را در زندگی‌تان خلق کرده‌اید. شاید در اول راه مردم زیاد درباره شما کنجکاو شوند و پرس و جو کنند اما ‌به این تکنیک‌اعتماد کنید و مطمئن شوید آنها جذب شما می‌شوند. همین پرس و جو درباره شماست که نقش‌تان را در زندگی پررنگ می‌کند. یادتان می‌آید؟ برای متفاوت بودن باید نقش پررنگی در زندگی داشته باشید.

5 حیرت نکنید،‌ امتحان کنید

"اگر من این رمان را بنویسم آیا به آدم جالبی تبدیل می‌شوم؟" اگر من به این مهمانی بروم به آدم جالبی تبدیل می‌شوم؟" اگر من دور دنیا را با قایق بگردم به آدم جالبی تبدیل می‌شوم؟" آیا به نظر شما تنها راه فهمیدن این موضوع حیرت درباره تبعات آروزهاییست که امکان محقق کردن آنها را دارید؟ این اگرها را کنار بگذارید و کاری را که می‌خواهید انجام بدهید. هر چه بیشتر پیش بروید داستان‌های بیشتری هم برای گفتن خواهید داشت. بیشتر از اینکه درباره‌اش فکر کنید و حدس بزنید ، انجامش بدهید.

6 خودتان را به زحمت بیاندازید!

از همه توانایی‌ها و داشته‌های خود استفاده کنید. یعنی خودتان را در موقعیت‌هایی قرار بدهید که مجبور شوید همه توانایی‌ و مهارت‌هایتان را رو کنید. درست وقتی به عنوان یک انسان در چنین شرایطی قرار می‌گیرید و به زحمت می‌افتید ،‌ در حال رشد هستید. انسان‌ها در شرایط سخت رشد می‌کنند.

7 هر روز چیز جدیدی یاد بگیرید ، صبورانه و عاشقانه!

می‌تواند درباره سیاست باشد ،‌می‌تواند درباره هنر باشد و یا حتی یک زبان جدید. مهم این است که شما یاد می‌گیرید و وقتی می‌آموزید مغزی وزین‌تر و موضوعات بیشتری برای گفتگو خواهید داشت.

8 در یک مهارت استاد شوید

موزیک ، نوشتن ،‌کاراته و یا هر مهارت دیگری. مهم نیست چه چیزی باشد بلکه مهم این است که شما در یک مهارت خاص کاملا حرفه‌ای و متخصص شوید. همه چیز در ابتدا سخت است اما مهم نتیجه بعد از آن سختی‌هاست.

9 خود منحصر به فردتان باشید

از تلاش برای تبدیل شدن به آن فردی که واقعا نیستید دست بکشید. فقط در اینصورت است که در قامت خودتان جا می‌افتید. مردم شما را با ویژگی‌های واقعی خودتان می‌شناسند ،‌درست مثل کنار هم قرار دادن تکه‌های یک پازل. پس همان خود واقعی حیرت انگیزتان باشید. به این ترتیب آدم‌هایی که به زندگی شما تعلق دارند شما را دوست خواهند داشت.

10 بلیط بخرید و سفر کنید

سفر کردن و آشنا شدن با فرهنگ‌ها و مردمان جدیدی که در شهرها و کشورهای دیگر زندگی ‌می‌کنند دریچه‌ای جدید در زندگی شما باز می‌کند تا دریابید زندگی در دیگر فرهنگ‌ها ، شهرها و کشورها چگونه است. زندگی صرفا در چارچوب شهری که شما در آن متولد شده و رشد کرده‌اید محدود نشده است. زندگی فراتر این حدود است. حتی اگر توانایی سفر به خارج از کشور را ندارید ،‌کوله پشتی‌تان را به دوش بیاندازید و تمام گوشه و کنار کشور خودمان را کنکاش کنید تا دنیای شما وسیع‌تر و جذاب‌تر شود.

20106

کد خبر: 679860

وب گردی

وب گردی