حجت الاسلام و المسلمین نمازی:  امنیت امروز از  برکت  هشت سال دفاع مقدس است

مدیر تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس، پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن این پیام به شرح زیر است:
در کوران دفاع مقدس فرمانده کل قوا امام خمینی (ره) تعبیری تامل برانگیز از جنگ ارائه می دهند که انسان را در تامل آن متوقف و از عمق این تعبیر متعجب می کرد. ایشان از جنگ به عنوان نعمت الهی یاد کرده و فرمودند: "این جنگ برای ما نعمت است". با گذشت نزدیک به سه دهه از دفاع غیرتمندانه و دلیرانه جوانان این سرزمین، ژرفای این جمله بیش از پیش قابل درک خواهد شد که جنگ با تمام تلخی هایی که برای این سرزمین به یادگار گذاشت، در مقابل موهبتی عظیم به مردم بخشید. در نگاه اول آنچه از برکات جنگ خود را متجلی میکند اتحاد ملت بوده است. ملتی که در انقلاب اسلامی خود توانسته بودند معادلات سیاسی دنیا را برهم زده و رژیم تحت حمایت دول غربی را با اتکا به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از کرسی سلطنت پایین کشیده و طومار چندین هزار ساله شاهنشاهی را درهم بپیچد، اینبار باید در کارزار جنگ، معادلات نظامی دنیا را نیز بر هم زند. جنگی که یک طرف آن ملت تازه انقلاب کرده بود که در تامین ساده ترین ادوات و ملزومات جنگ مانده بود و طرف دیگر 80 کشور که با حمایت همه جانبه تسلیحاتی خود از رژیم فرسوده و دیکتاتوری صدام رویای سرنگونی انقلاب اسلامی ایران را در سر می پروراندند. زمانی که در پیکاری نابرابر پیشرفته‌ترین هواپیماهای جنگی، بالگردها، تانک ها و سلاح‌های پیشرفته در اختیار رژیم بعث قرار می گرفت؛ عزم و همت جوانان و متخصصان را می طلبید که در رفع نیاز نظامی با اعتماد به توان داخلی و شکوفایی استعدادها در اثر محاصرۀ اقتصادی و نظامی به تقویت توان نظامی بپردازند که از برکات جاریه هشت سال دفاع مقدس خودکفایی نظامی بوده است که همت بلد غیور مردان آن زمان علاوه بر اینکه شرف و عزت ایران اسلامی را در آن زمان حفظ کرد، امنیت و قدرت را با گذشت سه دهه از جنگ برای ما به یادگار گذاشته است.
اعتماد به توان داخلی، رشد و شکوفایی استعداهای نظامی، خودباوری، افشای چهره خبیث دشمنان انقلاب ،تثبیت انقلاب ، نهادینه شدن فرهنگ شهادت در باورهای انقلابی مردم برکات هشت سال دفاع مقدس بوده است.
فرهنگ شهادت طلبی جوانان دیروز که آن را از امام شهید خود حضرت ابا عبدالله الحسین ( صلوت الله علیه) فراگرفته بودند موجب شد که امنیت و شرافت مردمان این سرزمین با وجود تمام نا امنی ها و وحشی گری هایی که در اطراف ما به راه انداخته اند ، همواره تامین باشد و هیچ قدرتی و گروهی نتواند دست تعرض به خاک این سرزمین دراز کند و چه خوش فرمود امام راحل: " جنگ، جنگ است و عزت و شرف ما در گرو این جنگ است"
خجسته است یاد شهیدانی که با رشادتها و شهادت خود شرافت و امنیت را به مردمان خویش هدیه کردند.

20101

کد خبر: 679878

وب گردی

وب گردی