از اپلیکیشن Allo گوگل استفاده نکنید

اسنودن در مورد الو گوگل می‌گوید: «آن را از گوشی خود پاک کرده و بار دیگر به سراغش نروید.»

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از زومیت، گوگل اپلیکیشن Allo را در کنفرانس توسعه دهندگان خود معرفی و به تازگی آن را به صورت رسمی عرضه کرده است. می‌توانید این اپلیکیشن را در مطلب «اپلیکیشن پیام رسان Allo گوگل برای اندروید و iOS عرضه شد » دانلود و نصب کنید.

اما ادوارد اسنودن که یکی از افشا کنندگان سندهای محرمانه‌ی آمریکا است، در مورد این اپلیکیشن گفته است که سریعا آن را پاک کرده و بار دیگر به سراغش نروید.

با اینکه گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان خود اطمینان داد که چت‌های شما به صورت همیشگی روی سرورهای این شرکت نخواهند ماند و هیچ داده‌ای قابل ردیابی به شخص ارسال کننده نخواهد بود اما اسنودن الو را ابزار تحت‌نظرگیری افراد توسط گوگل نامیده است.

دستیار هوشمند گوگل برای آن که هوشمند باشد نیاز به دسترسی به اطلاعات شما دارد. اگر گوگل به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد هر فرد دیگری که حکم قضایی داشته باشید می‌تواند این اطلاعات را بدست آورد.

با این حال توجه داشته باشید که هک کردن الو آسان نبوده و اشخص ثالث به سختی می‌توانند به داده‌های شما دسترسی داشته باشند اما برای خود گوگل این موضوع دشواری خاصی نخواهد داشت.

20103

کد خبر: 679888

وب گردی

وب گردی