۳ کشته و ۱۰ مجروح در ۳ تصادف رانندگی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ۳ تصادف سنگین خبر داد و گفت: در این حوادث، ۳ نفر کشته و ۱۰ نفر مجروح شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی گفت: در پی این سه تصادف که روز پنجشنبه رخ داد، سه نفر از هموطنان‌مان کشته و ۱۰ نفر مجروح شدند.

او گفت: اولین تصادف، ساعت یک بامداد پنجشنبه رخ داد که یک دستگاه اتوبوس با ٢٣ نفر سرنشین از مبدا تهران به مقصد مرند در حرکت بودو در محور قزوین - زنجان کیلومتر ٢٤ با یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: علت این تصادف، عدم توجه راننده اتوبوس به جلو بوده است.

سرهنگ رحمانی گفت: خوشبختانه این تصادف کشته‌ای بر جای نگذاشته است اما منجر به مجروح شدن ٨ نفر شد که ٣ نفر از آنها بستری شدند و ٥ نفر هم سرپایی درمان شدند.

او در توضیح تصادف دوم گفت: دومین تصادف، به فاصله سه دقیقه بعد از بامداد روز پنجشنبه رخ داد که در این حادثه پنج وسیله نقلیه در استان کرمانشاه باهم برخورد کردند که متاسفانه منجر به کشته شدن سه نفر و مجروح شدن دو نفر شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در این حادثه که در محور اسلام آباد-کرمانشاه کیلومتر هشت و بین یک دستگاه تریلی، دو دستگاه پژو ٤٠٥، یک دستگاه پژو ٢٠٦ و وانت نیسان اتفاق افتاد.

او گفت: مقصر، راننده تریلی اسکانیا شناخته شد و علت حادثه مجددا عدم توجه به جلو بوده است.

سرهنگ رحمانی گفت: سومین تصادف درهمان ساعات (١:١٠ بامداد پنجشنبه) محور باند شمالی آزادراه کرج - قزوین در استان البرز بود که خوشبختانه تلفاتی به جای نگذاشته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: این تصادف بین اتوبوس بنز که خوشبختانه فاقد مسافر بود، وانت نیسان و سواری سمند اتفاق افتاد.

او درباره مقصران تصادف بنا به درصد تأثیرگذاری در بروز حادثه، گفت: راننده اتوبوس بنز به علت خستگی و خواب آلودگی ۵۰ درصد و راننده وانت نیسان نیز به علت توقف در لاین اضطرار با توجه به وجود پارکینگ ۵۰ درصد مقصر بوده‌اند.

20106

کد خبر: 679918

وب گردی

وب گردی