دری نجف آبادی: در سال 88 به عنوان دادستان کل مخالف انتقال زندانیان به کهریزک بودم

عضو خبرگان رهبری اعلام کرد: در سال 88 به عنوان دادستان کل کشور،مخالف انتقال زندانیان به کهریزک بودم و پافشاری کردم که این کار انجام نشود .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از انتخاب، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در گردهمایی روحانیون شهرستان خمینی شهر اصفهان افزود: امروز بعضی افراد دخیل در قضیه کهریزک بعد از 7 سال اعلام می کنند که ما توبه کردیم اما توبه آن ها دیگر اثری ندارد زیرا زیانهای سنگینی برای کشور داشته است .

وی ادامه داد: این غفلت باعث شد تمام دنیا علیه نظام ما معرکه بگیرند، علیه ما توطئه کنند و قانون تصویب نمایند.
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی گفت: در سال 88 در قضیه زندان کهریزک صددرصد مخالف بعضی از اعمال و رفتار مسئولان وقت بودم و در آن زمان به عنوان دادستان کل کشور دستور دادم که انتقال زندانیان صورت نگیرد و حتی آقای اژه ای و دیگران نیز مخالفت خود را در این موضوع اعلام کردند ولی آن ها خودسرانه دست به این حرکت غلط زدند،حالا بعد از 7 سال اعلام می کنند که اشتباه کرده ایم.
عضو خبرگان رهبری گفت: در زمانی که دادستان کل کشور بودم براثر غفلت بعضی از افراد یک خانم براثر حادثه ای فوت نمود و این موضوع موجب قطع رابطه دولت کانادا با ایران شد .
وی یادآوری کرد: دولت کانادا براثر همین غفلت علیه نظام ما کارشکنی زیادی کرد.
آیت الله دری نجف آبادی بیان داشت: بعضی مواقع به خاطر اشتباه و کار غلط یک فرد 80 میلیون جمعیت زیر سؤال می روند .
وی ادامه داد: یک اشتباه، آثار سوء زیادی را به همراه دارد و ممکن است از یکسو برای کشور و نظام زحمت ایجاد نماید و از دیگر سو، موجب استفاده سوء دشمنان شود.

202

کد خبر: 679929

وب گردی

وب گردی