گلکسی اس 8 سامسونگ شاید با تراشه اکسینوس 8895 و پردازنده گرافیکی Mali-G71 عرضه شود

با وجود این‌که سامسونگ هنوز عرضه مجدد گلکسی نوت 7 را آغاز نکرده شایعات مربوط به پرچم‌دار بعدی این شرکت یعنی گلکسی اس 8 شروع شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارنت، در کره جنوبی یکی از مدیران Samsun SLI قصد فروش اطلاعات محرمانه این شرکت را درباره فرآیند ساخت چیپ‌های 10 و 14 نانومتری داشت به رقبایی در چین را داشت که ظاهراً توسط پلیس دستگیر شد. با این وجود اسنادی فاش شده که نشان می‌دهد گلکسی اس 8 سامسونگ قرار است با تراشه‌ای با لیتوگرافی 10 نانومتری به بازار عرضه شود.

به گزارش SamMobile گلکسی اس 8 سامسونگ از چیپست 10 نانومتری اکسینوس 8895 به همراه پردازنده گرافیکی جدید Mali-G71 استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود پس از سال‌ها این پردازنده گرافیکی از رقیبش که در اسنپ‌دراگون 830 کوالکام جای خواهد گرفت قوی‌تر خواهد بود اما هنوز اطلاعاتی راجع به پردازنده Adreno بعدی کوالکام نداریم.

پردازنده Mali-G71 از معماری جدیدی به نام Bifrost استفاده می‌کند که یک راهکار عالی برای محتوای 4K و تجربه واقعیت مجازی محسوب خواهد شد. این تراشه از فناوری‌های روزی مثل Vulkan، OpenGL ES 3.2، GPU Computer و Android RenderScript پشتیبانی کرده و با فرکانس 850 مگاهزتر دوبرابر توان گرافیکی بیشتری نسبت به Mali-T880 در گلکسی اس 7 و گلکسی نوت 7 را فراهم خواهد کرد.

101

کد خبر: 679959

وب گردی

وب گردی