آتش سوزی در کارگاه 12 هزار متری مبل‌سازی در یافت‌آباد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده در یک کارگاه ۱۲ هزار متری مبل‌سازی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا سید جلال ملکی ، دراین باره گفت: در ساعت 13:58 امروز یک مورد حادثه حریق کارگاه مبل‌سازی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تانکر آب، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و خودروی فوماتیک به محل حادثه واقع در میدان الغدیر یافت آباد اعزام کرد.

ملکی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: محل حادثه گاراژ به مساحت ۱۲۰۰۰ مترمربع بود که داخل آن چندین کارگاه مبل‌سازی فعالیت می‌کردند و کانون حریق نیز دو باب کارگاه در مجاورت یکدیگر بود که مجموعا در حدود ۴۰۰ مترمربع مساحت داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شعله‌های آتش تمام این دو کارگاه را در بر گرفته و در حال سرایت به اماکن مجاور بود، گفت: داخل دو کارگاه مقادیر زیادی از اسفنج، قوطی رنگ، پشم شیشه، سیلندر گاز و ... قرار داشت و همین موضوع عملیات آتش‌نشانان را با سختی‌هایی روبرو کرده بود، اما عوامل آتش نشانی از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و مدتی بعد موفق به مهار و اطفاء کامل شدند.

او اضافه کرد: آتش نشانان سیلندرهای گاز را نیز پیش از انفجار از محل خارج کردند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد فوتی نداشت، گفت : اما خسارات مالی به جا مانده از آن بالا بود که کارشناسان در حال بررسی میزان دقیق آن هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: آتش‌نشانان دقایقی پیش، پس از ایمن‌سازی کامل محل به عملیات خود خاتمه دادند.

105105

کد خبر: 679961

وب گردی

وب گردی