یواشکی‌های یاران احمدی‌نژاد

یاران احمدی‌نژاد این روزها به شکل جالبی اقدام به افشاگری علیه یکدیگر می‌کنند و البته زمانی که برای تخریب هم سوژه مناسبی ندارند به داستان سرایی می‌پردازند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روزنامه آرمان، نمونه آن چالش سه ضلعی احمد خورشیدی پدرعروس احمدی‌نژاد، مهدی کلهر مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد و محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد دولت احمدی‌نژاد است. پس از انتشار اخباری مبنی بر حضور نیافتن احمدی‌نژاد در انتخابات ۹۶ بود که نزدیکان او به بیان دیدگاه‌های خود درباره این موضوع که هنوز تایید نشده است، پرداختند و در این میدان گاهی انتقاد به یکدیگر جای خود را به افشاگری داد. اما بخش جالب این چالش سه گانه آنجا بود که اذعان شده است احمدی‌نژاد بارها اعلام کرده قصد ورود به انتخابات ۹۶ را ندارد.

رفت و آمد رامین به ستاد هاشمی؟!
آنچه در تلگرام احمد خورشیدی آمده چنین است: محمد علی رامین اخیرا در واکنش به شایعات پیرامون محتوای دیدار بین رهبر انقلاب و دکتر احمدی‌نژاد، نامه سرگشاده‌ای به دکتر احمدی‌نژاد نوشته است و به‌شدت از او برای سخن گفتن و شکستنِ سکوتش در این مورد، طلبکار شده است. رامین در اظهاراتش توقع افشای محتوای دیدار خصوصی وی با رهبری را داشت و این سکوت دکتر احمدی‌نژاد در برابرِ شایعات را ضعف او در ولایتمداری دانسته و مشفقانه نصیحتش کرده است که سکوت خود را بشکند.

سخنان جناب کلهر در واکنش به این نامه سرگشاده رامین را می‌خوانید: این هم از آن حرف‌هاست جناب دکتر رامین! جنابعالی در دور دوم انتخابات ۱۳۸۴در برنامه «به خانه برمی‌گردیم» در سیمای جمهوری اسلامی ایران چنان راجع به کاندیدای اصلح که باید درکسوت روحانیت باشد و در انقلاب و کنار حضرت امام و... که اصلا نیازی نبود نام آقای هاشمی را ذکر کنید. حتما خودتان CD آن برنامه را در اختیار دارید و یادتان هست که به ستاد انتخاباتی ایشان هم رفت وآمد داشتید و... بلکه از طریق دوست مشترکمان شما به سمت آقای دکتر احمدی‌نژاد آمدید که اگر ایشان مایل باشند ماجرای جذب شما را درکنار دکتر خواهند گفت. اما باهوش واستعداد فوق‌العاده‌تان سریعا در کنار دکتر قرار گرفتید.

آقای هاشمی برای حذف رامین هزینه نمی‌کند
بعید به‌نظر می‌رسد آقای هاشمی برای حذف شما هزینه کنند گرچه بنده مثل شما فکر نمی‌کنم که شما خدای ناکرده مامور آقای هاشمی باشید مثل آقای ع. د که روزی اصلاح‌طلب بوده وحالا با ماموریتی آن‌چنانی آمده و... گرچه این احتمال در سیاست ودرکنار بزرگان همیشه بوده وهست وحتما این احتیاط که شرط عقل است را مراعات می‌کنند وبزرگان بهتر است همان‌طور که امام راحل فرمودند با کسی عقد اخوت نبسته‌اند، نبسته باشند که البته شرط عقل و تعهد به کشور و مردم و میثاق ملی است و هر مسئولی اگر نزدیکانش را اعم از خویشاوندی و کاری ودوستی بر مصالح عموم ترجیح دهد هرچه در زمان حیات وپس از آن نصیبش شود مستحق آن است. اما توصیه بنده به دوستان وازجمله جنابعالی چنین است که شما در این اندازه نیستید که از آن بالا با عتاب وخطاب با آقای احمدی‌نژاد سخن بگویید و آن‌هم با بی‌دقتی یا عدم اطلاع کافی از ماجرا.

گرچه حتما ایشان سخنان همه و شما را خواهند شنید. و ان شا‌ءا... سعی خواهند نمود که کمتر اشتباه کنند. اما درخاتمه لازم می‌دانم به نکته‌ای اشاره کنم ودوستان توجه کنند در این دو سه سال اخیر که بحث گفتمان انقلاب در دفتر آقای احمدی‌نژاد پیگیری می‌شد اگر اشتباه نکنم در تمام جلساتی که بنده در تهران بوده وشرکت کرده‌ام به کرات از جناب دکتر شنیده‌ام که به تمام حاضران گفته‌اند که قصد شرکت وکاندیدا شدن در انتخابات ندارند و تمام همشان را برای پیشبرد این گفتمان گذاشته‌اند و هرگز قصد کاندیدا شدن را نداشته‌اند و البته در جای جای کشور مردم هرچه بیشتر مشتاق کاندیدا شدن دکتر احمدی‌نژاد هستند به دلایلی که همه از آن مطلع هستید. از جنابعالی با این هوش وکیاست بعید است که این انتشار خبر را ندانید که به چه منظوری است! و از نامه سرگشاده شما به ایشان نیز پیداست که ظاهرا خود شما نیز بخشی از این سناریو هستید. درباره موضوعات دیگری نیز مطالبی هست که در زمان خودش به تفصیل به آن پرداخته خواهد شد ان شاءا... .

202/201

کد خبر: 679994

وب گردی

وب گردی