استقرار اتوبوس های ویژه در اطراف مراکز آموزشی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: در زمان تعطیلی مدارس و دانشگاه ها اتوبوس های ویزه برای جابه جایی دانش آموزان و دانشجویان در اطراف این مناطق مستقر می شوند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان،پیمان سنندجی صبح شنبه در حاشیه جلسه ستاد استقبال از مهر 95، گفت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران وجود داشت اقدام به تقویت ناوگان از طریق تزریق اتوبوس های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی کردیم.

او گفت: علاوه بر ورود اتوبوس های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران اتوبوس هایی که قابلیت نوسازی و بازسازی را داشتند،تعمیر و بار دیگر مورد استفاده قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره در نظر گرفتن اتوبوس های ویژه در زمان تعطیلی مدارس، گفت: مقرر شده در هنگام تعطیلی مدارس چند دستگاه اتوبوس در ایستگاه های اطراف مدارس حضور یافته تا کار جا به جایی دانش آموزان را بر عهده بگیرند.

سنندجی تاکید کرد: در ایستگاه های اطراف دانشگاه ها نیز چنین طرحی را خواهیم داشت و با این کار تلاش کردیم که از ترافیک دانش آموزان و دانشجویان در اطراف مدارس و دانشگاه ها بکاهیم.

او در خصوص خدمات ارائه شده از سوی اتوبوسرانی به دانش آموز معلول شهر تهران گفت: 55 مدرسه ویژه معلولان در شهر تهران خدماتی را از سازمان اتوبوسرانی دریافت کرده و با 90 دستگاه اتوبوس و ون ویژه کار جابه جایی دانش آموزان معلول را انجام می دهیم.

سنندجی ر از برنامه های ویژه اتوبوسرانی برای حل مشکل کمبود اتوبوس در منطقه 22 تهران خبر داد و گفت: علاوه بر دو خط عادی که قرار است در منطقه 22 فعال شوند، مقرر شده تا پایان مهر نیز یک خط ویژه از میدان آزادی به سمت منطقه 22 راه اندازی شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از کاهش فاصله جابه جایی مسافران در ناوگان اتوبوسرانی تهران خبر داد و گفت: با توجه به اضافه شدن چندین اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تا حدودی سر فاصله ها در ساعات پیک کاهش یافته و جابه جایی مسافران راحت تر انجام می شود.

20104

کد خبر: 679998

وب گردی

وب گردی