تشکیل 8 کارگروه تخصصی در دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه ها

معاون پژوهشی وزیر علوم ازتشکیل 8 کارگروه تخصصی توسط دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، وحید احمدی معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: معاونت پژوهشی و فناوری وزارت علوم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی فعالیت‌هایی را انجام داده است دفتر ارتباط با صنعت برای انجام مأموریت‌های خود وعملیاتی شدن برنامه ها اقدام به تشکیل 8 کارگروه تخصصی شامل نفت وانرژی، دفاع، صنعت، هوافضا، صنایع و فناوری های دریایی، فناوری نانو و محیط زیست وانرژی کرده است.

احمدی گفت: در حوزه نفت وانرژی فعالیتهای زیادی اعم از انعقاد تفاهم نامه در صنایع بالادستی نفت و گاز و عقد موافقت نامه همکاری انجام طرح‌های اولویت دار صورت گرفته است.

معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه گفت: در حوزه فناوری نانو طرح شناسایی وارزیابی عملکرد مراکز و پژوهشکده های فعال در حوزه فناوری نانو تصویب شده است.

او افزود: یکی دیگر از حوزه هایی که دفتر ارتباط باصنعت در آن اقدامات ویژه ای انجام داده است حوزه محیط زیست وانرژی است. در راستای توسعه وهمکاری آموزشی ، پژوهشی و فناورانه تفاهم نامه همکاری با این سه مرکز امضا وبرنامه های زیست محیطی وزارت نفت در راستای تدوین برنامه ششم بررسی و ارائه شد.

به گفته احمدی شاخص انرژی و محیط زیست کشور به منظور برنامه ریزی در ارتقا کمی و کیفی شاخص های زیست محیطی و انرژی بررسی شده است.
20103

کد خبر: 680020

وب گردی

وب گردی