تعویض نیمی از گلکسی های نوت 7 در آمریکا

سامسونگ در اظهار نظری غیررسمی اعلام کرده که نیمی از گلکسی نوت‌ ۷های فراخوانی شده تعویض شده‌اند. 

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از زومیت، سامسونگ مدعی شده که حدود نیمی از گلکسی نوت‌ ۷های فراخوانی شده در آمریکا را با نسخه‌ی جدید عوض کرده است. این کمپانی همچنین به این موضوع اشاره کرده که تا زمان تعویض تمام گلکسی نوت ۷های فراخوانی شده، نسخه‌ی جدید این گوشی هوشمند در بازار عرضه نخواهد شد. بر این اساس به نظر می‌رسد که سامسونگ در آمریکا بیش از ۵۰۰٫۰۰۰ دستگاه آیفون ۷ پلاس را با نسخه‌ی جدید تعویض کرده است. البته هنوز هم کاربرانی هستند که گوشی هوشمند خود را برای تعویض به سامسونگ ارائه نکرده‌اند، حال آنکه سامسونگ از تمام توان خود استفاده می‌کند تا کاربران را مجاب به بازگرداندن گلکسی نوت ۷ خود کرده و نسخه‌‌ی جدید را دریافت کنند. سامسونگ پس از انتشار نسخه‌های جدید گلکسی نوت ۷ بروزرسانی نرم‌افزاری را برای گوشی‌های هوشمندش منتشر خواهد کرد که آیکون باتری در نسخه‌های بدون ایراد را سبز رنگ می‌کند.

سامسونگ همچنین به این موضوع اشاره کرده که بیش از ۹۰ درصد از خریداران گلکسی نوت ۷ خواستار تعویض گوشی هوشمند با نسخه‌ی جدید به جای دریافت پولی هستند که در ازای خرید این گوشی پرداخت کرده‌اند. هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه بهایی را در قبال مشکل پرداخت خواهد کرد. کره‌ای‌ها علاوه بر تحمل زیان‌های مالی باید برنامه‌هایی را برای بازسازی وجهه‌ی برند خود در پیش گیرند.

سامسونگ پس از بحرانی که در سال‌های گذشته دچار آن شده بود، سال ۲۰۱۶ را با فروش خوب گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج آغاز کرد. در ادامه‌ی حرکت رو به رشد، سامسونگ گلکسی نوت ۷ را راهی بازار کرد که به جرات می‌توان گفت یک گوشی هوشمند با کیفیت به شمار می‌رود، حال آنکه سامسونگ در بهترین زمان ممکن، شانس بازگشت به دوران خوب گذشته را از دست داد.

101/103

کد خبر: 680104

وب گردی

وب گردی