پیام رییس واحد نیشابور به مناسبت آغاز سال تحصیلی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در پیامی به مناسبت سال جدید تحصیلی عنوان کرد: دانشگاهیان سال جدید تحصیلی را به سالی پرنشاط به لحاظ توسعه علمی تبدیل کنند.

به گزارش ایسکانیوز، جعفر سعیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در پیامی به مناسبت سال جدید تحصیلی ضمن تبریک آغاز مهرماه ، بهار علم و دانش از همه طالبان علم و دانش خواست تا با اندیشه و عزمی راسخ، سال جدید تحصیلی را به سالی پرنشاط از لحاظ پیشرفت علمی تبدیل نمایند . متن کامل پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدنیشابور به شرح ذیل می باشد .

آغاز مهرماه و شروع سال تحصیلی جدید را به تمامی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور صمیمانه تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی ، توأم با موفقیت را خواهانم .

تقارن بهار علم و دانش با هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و یاد و خاطره دلاوری های دلاور مردان 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را ارج نهاده و آرزو میکنم به یمن و برکت وجود مزار 2 شهید گمنام که در این واحد دانشگاهی آرمیده اند همواره در راه خدمت به جامعه اسلامی و طالبان علم و دانش موفق باشیم.

اینجانب بعنوان خدمتگزاری کوچک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور از همه عزیزان و طالبان علم و دانش تقاضا دارم با اندیشه و عزمی راسخ، سال جدید تحصیلی را به سالی پرنشاط از لحاظ پیشرفت علمی تبدیل نمایند تا در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقارمتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است این واحد دانشگاهی بتواند گامی موثر در تحقق منویات معظم له بردارد.

همچنین بر خود لازم می دانم از همه همکاران و عزیزانی که با تلاش مجدانه و دلسوزانه توانسته اند جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور را بعنوان اولین و بزرگترین مرکز آموزش عالی شهرستان نیشابور که به اذعان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاهی با کیفیت بالا در بین دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی شناخته شده است را به لحاظ کمی و کیفی توسعه دهند، تشکر و قددرانی نمایم.

اجرکم عندا...

دکتر جعفر سعیدی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور

101

کد خبر: 680109

وب گردی

وب گردی