معاون هنری ارشاد خبر داد: تخصیص بودجه  برای مباحث زیر ساختی هنرستانها در سال جدید

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت  آغاز سال تحصیلی جدید در هنرستان هنرهای زیبا حضور و از اساتید و نفرات برگزیده تجلیل کرد .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری ، مرادخانی در این مراسم ضمن یاد از شهدای هشت سال دفاع مقدس و قدردانی از معلمین و اساتید و تبریک به مناسبت سال جدید تحصیلی ، ضمن مهم دانستن نقش هنرستان ها در پرورش افراد و کسانی که در آینده می توانند برای فرهنگ و هنر ایران موجب بالندگی شوند گفت : اکثر بزرگان و اساتید از هنرستانها پرورش یافته اند و نباید از جایگاه هنرستانها در پرورش افراد غافل شد .پرورش در کنار آموزش موجب می شود تا هنرمندان خوبی تحویل جامعه شوند .

وی در ادامه افزود: طبق قولی که داده بودیم در سال جدید بودجه ای از معاونت هنری را برای مباحث زیرساختی و نرم افزاری هنرستانها در نظر گرفته ایم چراکه این موضوع از اولیت های ما می باشد .

در ادامه این مراسم معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تجلیل از اساتید رشته های موسیقی و هنرهای تجسمی و نفرات برتر هنرستان های دختران و پسران ، گالری هنرستان هنرهای زیبا را افتتاح کرد .

گفتنی است در این مراسم مجید ملانوروزی مدیرکل هنرهای تجسمی ، برزین ضرغامی مدیرکل ارشاد استان تهران ، شریفی قادری مدیرکل دفتر آموزش ، علی ترابی ، کیخسرو خروش ، سهیل محمودی ، سوسن اصلانی و ... حضور داشتند.

502502

کد خبر: 680118

وب گردی

وب گردی