رییس سازمان آموزش فنی - حرفه ای کشور با رییس کالج D.I.T در ایرلند دیدار و گفت وگو کرد

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که برای امضاء سند همکاری در حوزه اعزام نیروی کار در دوبلین کشور ایرلند به سر می برد با رئیس کالج D.I.T دیدار و گفت وگو کرد .

به گزارش ایسکانیوز از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر محمد امین سازگارنژاد که در راس هیاتی متشکل از مسولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کرباسی رئیس انجمن صنفی کاریابی های بین المللی ایران به منظور امضاء سند یادداشت تفاهم نامه همکاری با طرفین ایرلندی در خصوص اعزام ۳۵۰۰ نفر نیروی کار به دوبلین ایرلند سفر داشت با حضور در کالج D.I.T کشور ایرلند ضمن بازدید از بخشهای مختلف این مرکز آموزشی از نزدیک با فعالیتهای آن آشنا شد.

سازگارنژاد در این بازدید که به مدت ۷ ساعت به طول انجامید ضمن حضور در بخشهای مختلف این کالج که ارائه آموزش های فنی و حرفه ای را ارائه می دهد با دکتر دیارمویت هگارتی رئیس کالج گریفیت که یکی از مراکز آموزشی عظیم کشور ایرلند نیز به شمار می آید نیز دیدار و گفت وگو کرد.

رییس کالج گریفیت ضمن خوشامد گویی به هیات ایرانی و تشکر از بازدید اعضاء از این کالج با تشریح فعالیت های بخشهای مختلف اظهار داشت: هم اکنون بیش از هفت هزار مهارت آموز از ۷۷ کشور دنیا در این مرکز در حال فراگیری آموزش و مهارت در بخشهای مختلف هستند.

معاون وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ضمن بیان نیاز تبادل تخصص و مهارت بین کشورها اعلام آمادگی کرد تا با همکاری سازمان فنی و حرفه ای کشور و کالج گریفیت بتوانیم مقدمات توسعه و رشد مهارت آموزی را در کشور مهیا سازیم.

402/602

کد خبر: 680131

وب گردی

وب گردی