ذوالقدر:در ریو دچار فرسودگی حرفه ای شدیم/ اعلام ناکامی های ریو، شاید وقت دیگر/ تغییرات کادر فنی تیم ملی بر عهده فدارسیون است

مدیر تیم های ملی تکواندو گفت: تصمیم گیری نهایی در خصوص تغییرات در کادر فنی به عهده فدراسیون است اگر حتی به دلیل نتیجه ضعیف ریو تصمیم بگیرند من را جا به جا کنند با کمال میل می پذیرم.

غلامحسین ذوالقدر در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص اعلام نتیجه بررسی اتفاقات المپیک 2016 ریو گفت: ما پذیرفته ایم که در المپیک 2016 نتیجه بسیار ضعیفی را کسب کردیم و باید پاسخ گوی این نتیجه ضعیف باشیم. ما با کمیته فنی و کادر فنی تیم ملی جلساتی را در این خصوص برگزار کردیم و در این جلسات ابعاد اتفاقات ریو را مورد بررسی قرار دادیم. اما زمان بیشتری را برای جمع بندی این جلسات نیاز داریم که ضمن بررسی اتفاقات المپیک ریو راه کارهایی را نیز برای بهتر شدن وضعیت تیم ملی و کسب افتخارات بیشتر در نظر گرفته ایم.

او افزود: کادر فنی و ورزشکاران در این امر مقصر هستند و باید پاسخ گوی این مساله باشند چرا که ما تلاش کردیم در المپیک ریو بهترین نتیجه را کسب کنیم. ما با شرکت در تورنمت های مختلف و قهرمانی در این تورنمت ها رنک یک دنیا به دست آوردیم و بعد از قرار گرفتن در این سطح هدف ما کسب مدال های رنگارنگ در المپیک ریو بود که تحقق نیافت.

مدیر تیم های ملی تکواندو در ادامه گفت: البته این را هم نباید فراموش کنیم که المپیک 2016 ریو یک المپیک نادر و تعجب آور برای جامعه تکواندو و دیگر رشته های ورزشی بود. زیرا کسانی که در رنک یک دنیا قرار داشتند و با آمادگی وارد این مسابقات شدند از رسیدن به مدال باز ماندند.

غلامحسین ذوالقدر در خصوص وضعیت تیم ملی تکواندو در ریو گفت: ما در المپیک دچار فرسودگی حرفه ای شدیم که در اصطلاح به آن « راستا سندرم» گفته می شود. این فرسودگی حرفه ای باعث شد تا ورزشکاران دچار استرس، غرور، عدم اعتماد به نفس شوند.

مدیر تیم های ملی تکواندو با اشاره به نتایج ضعیف المپیک ریو در مورد تغییرات در کادر فنی تیم ملی گفت: مدیریت فدراسیون تکواندو که سال هاست بر عهده محمد پولادگر است به حق هم تا به امروز توانسته با مدیریت قوی خود فدراسیون تکواندو را در جهان زبان زد خاص و عام کنند. حمایت های او کمک شایانی را به تیم ملی کرده است.

وی افزود: تصمیم گیری نهایی در خصوص تغییرات در کادر فنی به عهده فدراسیون است اگر حتی به دلیل نتیجه ضعیف ریو به خواهند من را جا به جا کنند با کمال میل می پذیرم زیرا برای همه ما موفقیت تکواندو مهم است. ماندن مقانلو و یا رفتن او تصمیمی است که فدراسیون اتخاذ می کند مطمئناً بعد از جلسات بررسی اتفاقات ریو نتیجه ماندن یا رفتن مقانلو هم مشخص خواهد شد.

غلامحسین ذوالقدر در پایان خاطر نشان کرد: هدف جامعه تکواندو موفقیت تیم ملی تکواندو در ادوار مختلف است و یقین داریم که آینده بسیار خوبی در انتظار تیم ملی تکواندو خواهد بود.

605/602

کد خبر: 680161

وب گردی

وب گردی