کونته: گذشته را باید فراموش کنیم/ بازی سختی را خواهیم داشت

سرمربی چلسی در نشست خبری قبل از بازی با آرسنال عنوان کرد نتایج خوب چلسی در بازی‌های گذشته تاثیری در بازی امشب نخواهد داشت.

به‌ گزارش ‌ایسکانیوز ‌و ‌به نقل از تلگراف، آرسنال و چلسی امشب (شنبه) در داربی شهر لندن در ورزشگاه امارات برابر هم به میدان خواهند رفت. این اولین تقابل آنتونیو کونته با آرسن ونگر است.

آنتونیو کونته در نشست خبری قبل از بازی با آرسنال گفت‌: نمایش‌های خوب چلسی برابر آرسنال هیچ تاثیری در این بازی نخواهند داشت. رکورد خوبی که چلسی برابر آرسنال داشته است نیز در این بازی هیچ تاثیری ندارد. این یک 90 ‌دقیقه جداگانه است.

چلسی فصل قبل در ورزشگاه امارات با تک گل کاستا، آرسنال را شکست داد. دیدار رفت دو تیم در فصل قبل نیز با برتری چلسی در یک دیدار جنجالی به پایان رسید. در واقع آرسنال در هفت بازی قبل برابر چلسی نتوانسته است دروازه این تیم را باز کند.

کونته در ادامه گفت‌: مربی نیستم که زیاد خودم را درگیر آمار و ارقام کنم. هر بازی متفاوت است؛ خصوصا اگر داربی باشد. به همین خاطر فکر می‌کنم امشب با یک تیم خیلی خوبی روبرو شویم که در بهترین فرم خود قرار دارد. آرسنال یک رقیب بزرگ برای ماست. باید با تمرکز بالایی بازی کنیم. باید به امارات برویم و خودمان را به حریف ثابت کنیم. باید فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و امیدوار باشیم نتیجه‌ خوبی را کسب می‌کنیم. بردهای قبلی ما از نظر روانی می‌تواند به سود ما باشد ولی از نظر جریان بازی کاملا متفاوت است و ربطی به بازی‌های گذشته و سابقه دو تیم ندارد.

جان‌ تری، کاپیتان 35 ساله چلسی امشب غایب خط دفاع آبی پوشان لندن است. در غیاب او به احتمال زیاد داوید لوییس از ابتدا برای تیمش به میدان خواهد رفت. تری در بازی با سوانزی که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، از ناحیه مچ پا آسیب دید و بازی برابر لیورپول را در هفته‌ گذشته از دست داد و این هفته‌ نیز نمی‌تواند برابر آرسنال به میدان برود.

کونته درباره آرایش خط دفاعی تیمش نیز گفت‌: خوشبختانه بازیکنان خوبی در اختیار داریم ولی فکر می‌کنم نبود جان تری تاثیر خودش را داشته باشد. در بازی قبل با لیورپول نبود او را حس کردیم. امیدوارم در بازی با آرسنال نبود او حس نشود. چلسی در فصل قبل 55 گل دریافت کرد. نباید این طور باشیم. چلسی نباید زیاد گل بخورد.

سرمربی ایتالیایی چلسی در پایان درباره همتایش در تیم رقیب هم اظهار کرد: نمی‌خواهم وارد داستان ژوزه مورینیو و آرسن ونگر شوم ولی فکر می‌کنم کسی که 20 سال در یک تیم بوده، کار بزرگ و شگفت انگیزی کرده است. مربی‌ها باید گاهی اوقات باید بدانند که فقط به دنبال نتیجه‌ گرفتن نباشد. همیشه نباید نتیجه‌ ملاک قضاوت باشد. کار ونگر در 20 سال گذشته در آرسنال از نظر من کار بزرگ و شگفت انگیز است.

605/602

کد خبر: 680203

وب گردی

وب گردی