ونگر: از نخریدن کاستا پشیمانم

سرمربی آرسنال اعتراف کرد از این که نتوانسته دیگو کاستا را جذب کند تاسف می‌خورد.

به‌ گزارش ‌ایسکانیوز ‌و ‌به نقل از دیلی میل، امشب (شنبه) از هفته‌ ششم لیگ برتر انگلیس در داربی شهر لندن آرسنال باید در شمال این شهر و در ورزشگاه امارات به دیدار چلسی برود.

آرسن ونگر پیش از دیدار تیمش برابر چلسی در نشست خبری گفت‌: بازی مهمی در خانه داریم و باید کاملا بر خود مسلط باشیم. حریف را به خوبی می شناسیم و می دانیم که از چه کیفیت بالایی برخوردار است. چلسی تیمی است که در تمام نقاط زمین بازیکنان خوبی دارد. به همین خاطر برای شکست دادن این تیم باید در فرم خوبی قرار داشته باشیم. به بازیکنانم گفتم مهم‌ترین موضوع در این بازی، حفظ تمرکز و مسلط بودن به شرایط روحی و روانی است. امیدوارم آنچه که از بازیکنانم خواستم در زمین مسابقه پیاده شود تا بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم.

قبل از این که دیگو کاستا به چلسی بپیوند، این بازیکن در آستانه پیوستن به آرسنال بود. اکنون آرسن ونگر اعتراف کرد ناکامی در جذب کاستا هنوز هم باعث تاسف او می‌شود. این مهاجم اسپانیایی، دو فصل قبل با 20 گل توانست چلسی را قهرمان لیگ برتر کند. این فصل زیر نظر آنتونیو کونته تا این جای فصل توانسته است پنج گل را به ثمر برساند و نشان بدهد در فرم خوبی قرار دارد.

ونگر درباره حضور کاستا در چلسی و نزدیک بودن او به جذب این بازیکن گفت‌: به هیچ وجه فکرش را نمی کردم کاستا اتلتیکومادرید را ترک کند. همیشه او را زیر نظر داشتم و او را مهاجم قابلی می دانم. کاستا بازیکنی است که برای تیم مسئولیت پذیر است و کاملا در خدمت تیم بازی می‌کند. او یک جنگجوی واقعی است و شباهت زیادی به دیدیه دروگبا دارد. باید اعتراف کنم از این که او را نتوانستم در خدمت بگیرم تاسف می خورم. حضور سسک فابرگاس و کاستا در زمین مسابقه برای ما خیلی خطرناک است. باید کاملا مراقب این دو بازیکن باشیم.

آرسنال در هفته‌های اخیر فرم خوبی داشته است و توانسته نتایج مطلوبی را کسب کند. این‌ در حالی است که چلسی در هفته‌ گذشته در لیگ برتر در خانه برابر لیورپول شکست خورد.

605/602

کد خبر: 680208

وب گردی

وب گردی