مراسم رونمایی از طریق عشق  «محمدرضا شجریان» در تالار وحدت

مراسم رونمایی آلبوم «طریق عشق» حاصل همکاری اساتیدِ برجسته «محمدرضا شجریان» و آهنگسازی «پرویز مشکاتیان» روز دوشنبه، پنجم مهرماه هم‌زمان با انتشارِ آن، در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر دریافتی، آلبوم موسیقی «طریق عشق» با همکاری گروه «عارف» و با اشعاری از حافظ، مولانا است که در سال 1989 در اروپا اجرا شده و توسط شرکت «ایران‌گام» منتشر می‌شود. اعضای گروه «عارف» در این کنسرت را «پرویز مشکاتیان» ـ سرپرست گروه و نوازنده سنتور، «داریوش پیرنیاکان» نوازنده تار، «جمشید عندلیبی» نوازنده نی، «محمد فیروزی» نوازنده عود، «اردشیر کامکار» نوازنده کمانچه، «بیژن کامکار» نوازنده رباب و دف و «ارژنگ کامکار» نوازنده تنبک تشکیل می‌دهند. پیش درآمد فشاری (گل نوش) سنتور و آواز، چهار مضراب (دل انگیز) تار و آواز، تصنیف دل مجنون، نی و آواز، تصنیف (ساقی) و تصنیف جان جهان از جمله قطعاتِ این آلبوم است.

این مراسم ساعتِ ده و سی دقیقه صبح روز دوشنبه – پنجم مهرماه- در تالار وحدت تهران انجام خواهد شد. ورود برای عمومِ مردم آزاد است و علاقه‌مندان برای حضورِ افتخاری در این مراسم، می‌توانند جهت دریافتِ‌ کارت ورود عدد یک را به شماره‌ی 1000647374 اس ام اس کنند.

502502

کد خبر: 680210

وب گردی

وب گردی