اظهار نظر عجیب سلوک درباره گواردیولا !

مدیربرنامه‌های یحیی توره بار دیگر به انتقاد از پپ گواردیولا و نحوه برخورد او با بازیکنان سیتی پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ساکرنت، دعوای رسانه‌ای پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با دیمیتری سلوک، مدیربرنامه های یحیی توره در روزهای گذشته به اوج خود رسیده است. این‌بار نیز سلوک بار دیگر به انتقاد از پپ گواردیولا پرداخت. سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی نیز عنوان کرده است تا زمانی که مدیربرنامه های توره به دلیل اظهاراتی که در رسانه ها داشته است عذرخواهی نکند، این بازیکن ساحل عاجی در ترکیب تیمش به میدان نخواهد رفت.

مدیر برنامه های اوکراینی توره در گفتگو با BBC's World Football گفت: گواردیولا با بارسلونا جام های زیادی برده است ولی توره نیز در همان تیم جام جهای زیادی کسب کرده است. پپ فکر می‌کند همه چیز فتح کرده است و هر طور که می خواهد می تواند رفتار کند. رفتار گواردیولا با بازیکنان سیتی برای من خیلی تعجب برانگیز است. توره سال‌ها در سیتی بازی کرده است. جو هارت سال‌ها در این تیم بازی کرده است و ونسان کمپانی نیز سال‌ها همین وضعیت را داشته است. حالا یک مربی جوان می آید و با این بازیکنان مثل سگ برخورد می‌کند.

سلوک ادامه داد: امروزه همه با آزادی بیان می توانند حرف هایشان را به زبان بیاورند. زمانی در روسیه بودم که کمونیستی اداره می‌شد و کسی حق اظهارنظر نداشت. اکنون اما در اروپا هستم و می توانم هر طور که می خواهم صحبت کنم و کسی نمی تواند این حق را از من بگیرد. اگر پپ می خواهد در موقعیتی باشد که هیچکس نتواند صحبت کند، بهتر است انگلیس را ترک کند.

توره 33 ساله در سال آخر قرارداد خود با منچسترسیتی است و این حق را دارد تا در نقل و انتقالات ژانویه به تیمی دیگر بپیوندد. سلوک در پایان گفت: فکر می کنم تا دو ماه آینده پیشنهادات زیادی برای توره داشته باشیم. بهترین تصمیم را درباره او خواهیم گرفت. او تا پنج یا 6 سال آینده می تواند فوتبال بازی کند. فکر کنم تیم های زیادی در انگلیس، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا به دنبال به خدمت گرفتن او باشند. تاکنون پیشنهاداتی از چین ‌و آمریکا برای او داشتیم ولی فکر کنم توره بخواهد در اروپا بماند.

605/602

کد خبر: 680215

وب گردی

وب گردی