تهران- ایسکانیوز: آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در نطق پیش از دستور خود  پیرامون دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری سخن گفت و از مسؤلان فرهنگی خواست برای نگرانی های معظم له و جامعه متمدین جامعه بیش از پیش کوشیده و نگذارند جامعه اسلامی گرفتار اندیشه های فرهنگی غربی که توأم با بی بند و باری و لا ابالی گری است، شود.

وی در سخنان خود به حوادث مهم نیمه شهریور و شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره و ضمن مسئلت علو درجات برای این شهیدان عزیز ، برای دولت تدبیر و امید آرزوی موفقیت نمود.

بهشتی سپس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هیئت دولت با ایشان ، دولت محترم را به عمل به منویات رهبری معظم ، توصیه کرد و در ادامه ، 15 توصیه راهبردی رهبر معظم انقلاب را یاد آور و از دولت و رئیس جمهور محترم خواست این موارد را سرلوحه عملکرد خود قرار دهد و تأکید کرد: رئیس جمهور محترم هماهنگونه که خود در شعارهای انتخاباتی خود فرموده اند به تناسب اعتدال حرکت کرده و اجازه ندهند برخی وزیران به بهانه اعتدال از مسیر اعتدال، خارج شوند.

وی همچنین پیرامون دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری سخن گفت و از مسؤلان فرهنگی خواست برای نگرانی های معظم له و جامعه متمدین جامعه بیش از پیش کوشیده و نگذارند جامعه اسلامی گرفتار اندیشه های فرهنگی غربی که توأم با بی بند و باری و لا ابالی گری است، شود.

آیت الله بهشتی در پایان به جریانات تروریستی و تکفیری در منطقه اشاره و اقدامات وحشیانه این گروهک های افراطی را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: 68022

وب گردی

وب گردی