افتخاری: اقتصاد مقاومتی باید چراغ راه دولت باشد

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده حداکثری و بهینه از حداقل فرصت‌ها است، برای تحقق اقتصاد مقاومتی به برگزاری جلسات مختلف و سخنرانی نیاز نیست بلکه باید تمام تلاش‌ها در راستای ریل‌گذاری و تعریف سیستم‌هایی در جهت خدمت به مردم باشد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام محمد مهدی افتخاری ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و هفته ناجا با بیان اینکه به برکت دفاع مقدس، ایران اسلامی در جهان مقتدر و عزتمند شده است، اظهار کرد: امام موسی کاظم (ع) فرموده‌اند«علم، فهم و آگاهی مردم در خداشناسی، خودشناسی، وظیفه‌شناسی و آسیب‌شناسی» است.

وی با بیان اینکه امام راحل ما را به بیداری اسلامی رساند، افزود: هفته دفاع مقدس یادآور امام راحل و شهدا است، هفته دفاع مقدس نماد ایستادگی و مقاومت است.

حجت‌الاسلام افتخاری با بیان اینکه هر صندلی ریاست در نظام مقدس جمهوری اسلامی محصول دو هزار خون شهید است و باید نسبت به وظایف خود آگاه باشیم، خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال 95 مبنی بر« اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» باید برای معرفی بیشتر ایران به جهان جلسات عمومی را بدلیل محدودیت زمانی چشم‌انداز 1404کشور به جلسات کارشناسی تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه دولت باید از اقتصاد مقاومتی به عنوان چراغ راه بهره گیرد، گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده حداکثری و بهینه از حداقل فرصت‌ها است. برای تحقق اقتصاد مقاومتی به برگزاری جلسات مختلف و سخنرانی نیاز نیست بلکه باید تمام تلاش‌ها در راستای ریل‌گذاری و تعریف سیستم‌هایی در جهت خدمت به مردم باشد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه باید با کار، تلاش و تدبیر بیشتر در فضای جامعه تغییر ایجاد کرد، تصریح کرد: باید ایجاد اشتغال، امید و پویایی برای مردم قابل لمس باشد و همگان این تغییر را احساس کنند.

وی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری گفت: دولت و مجلس باید دوشادوش هم با ریل‌گذاری و نظارت درست امید و اشتغال را بیشتر کنند که در نهایت رضایت مردم هم نیز بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز باید تغییر را در همه بخش‌هایی که با مردم در ارتباطند به مردم به عنوان ولی ‌نعمتان ما نشان دهیم، ابراز کرد: تمام تلاش ما برای عمران و آبادانی شهرستان استفاده از همه سرمایه‌های انسانی و استعداهای موجود است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه مطلوب است روسای ادارات، کارشناسان و کارمندان از سرمایه‌ها و استعداهای این شهرستان بهره ببرند، گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید در ادارات به آن توجه شود نوع برخورد و تکریم ارباب‌رجوع است.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب‌رجوع باید در ادارات شهرستان رعایت شود، افزود: انتظارست مسئولین ادارات از بدنه کارشناسی مجموعه خود در تصمیم‌گیری‌های مهم استفاده کنند؛ چرا که در ادارات نیروهای توانمندی وجود دارد و مطمئنا این همفکری‌ها پیشرفت را در پی خواهد داشت.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس در پایان با بیان اینکه اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع از اصول بدیهی در دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: متاسفانه سیستم اداری استان و شهرستان فومن از بروکراسی و کاغذبازی رنج می‌برد. باید تمام تلاش‌ها در راستای کنار گذاشتن این بروکراسی‌ها باشد.

202/201

کد خبر: 680270

وب گردی

وب گردی