تایلند حریف ایران در مرحله حذفی شد

تیم ملی والیبال تایلند با پذیرش شکست برابر قزاقستان در رتبه چهارم جدول گروه یک جام کنفدراسیون والیبال مردان آسیا باقی ماند تا حریف ایران در مرحله حذفی شود.

به گزارش ایسکانیوز از فدراسیون والیبال، سومین و آخرین روز دور مقدماتی پنجمین دوره امروز (شنبه) با چهار دیدار در ناخون پاتوم تایلند پیگیری می شود.
تیم ملی ب والیبال ایران در نخستین مسابقه امروز سه بر صفر کره جنوبی را شکست داد و با سه برد و 9 امتیاز صدرنشین گروه دوم این رقابت ها شد.
در سومین مسابقه روز آخر دور مقدماتی تیم تایلند میزبان این رقابت ها سه بر یک مغلوب قزاقستان شد و بدون برد و با یک امتیاز در رتبه چهارم گروه یک باقی ماند تا حریف تیم ایران در مرحله حذفی شود.
در دومین دیدار امروز نیز تیم های ژاپن و استرالیا به مصاف هم رفتند که ژاپن در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 19 و 25 بر 23 به پیروزی رسید و به عنوان تیم سوم گروه ایران راهی مرحله حذفی شد.
در دیگر مسابقه باقی مانده که تا دقایقی دیگر برگزار می شود، تیم های چین تایپه و چین به مصاف هم می روند.
امروز نسبت به دو روز گذشته مسابقات، جمعیت بیشتری برای دیدار تایلند و قزاقستان به سالن آمده بودند که احتمالا به دلیل روز تعطیلی این کشور است.
تایلندی ها برای تشویق تیم خود از طبل های بزرگ استفاده می کنند، اما در هنگام رالی مسابقه سرو صدا نمی کنند و فرقی نمی کند که کدام تیم شروع کننده رالی باشد.

607/602

کد خبر: 680271

وب گردی

وب گردی