نمایشی  چهار سانسی در پردیس چارسو به روی صحنه می رود

مهدی سفاری با نمایش «وندینگ‌ ماشین» برای اولین بار در ایران به پردیس سینمایی چارسو آمد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی نمایش، مهدی سفاری از اول مهر ماه با «وندینگ‌ماشین» در پردیس سینمایی چارسو مستقر شده است.

vending machine با شعار «تئاتر را به قیمت یک نسکافه بخرید و به میزان یک اثر هنری لذت ببرید» نمایش را به سبکی نو به مخاطب عرضه می‌کند و قدرت مخاطب برای انتخاب اثر مورد علاقه‌اش بالاست، زیرا می‌تواند از بین ۳۰ اثر بزرگ نمایشی متفاوت، همچون آثاری از آلبرکامو، مارتین‌مک‌دونا، ساموئل‌بکت‌، نیل‌سایمون تا فردریش‌دورنمات‌، ویلیام‌شکسپیر، آنتوان‌ چخوف و... نمایش مورد نظر خود را انتخاب کند.

آغاز نمایش از ساعت ۱۸ در چهار سانس ۴۵ دقیقه‌ای و مدت زمان اجرای هر اثر از ۳۰ تا ۱۸۰ ثانیه است و علاقه‌مندان می‌توانند ۳۰ ، ۶۰، ۱۲۰ و ۱۸۰ ثانیه از اثر مورد نظرشان را به دلخواه انتخاب و تماشا کنند.

مهدی سفاری طراح، کارگردان و بازیگر «وندینگ‌ ماشین» است و از دیگرعوامل می‌توان به نویسندگان: حمید پاک‌نیا، آیدا حق‌نژاد، مشاورکارگردان: رضا کشاورز، آهنگساز: پدرام بابایی،طراحی لباس و دوخت: نسیم میرزاده، تهیه کننده: حدیث بختیاری‌، مدیر برنامه‌ریزی: مرتضی خالقی‌، مدیر اجرایی: زهرا حامی‌خواه‌، دستیارکارگردان: سمانه سفری‌، امور فنی: مجتبی واشیان‌، پویا عاقلی‌زاده‌، اتاق فکر: امید دولت‌خواه‌، آناهیتا ایزدی‌پارسا، ساخت دکور: مهدی سفاری‌، ساخت تیزر: مژگان حامدی‌، نگین بهزاد، طراحپوستر و بروشور: علی سفاری‌، عکاس: آرش وکیل‌زاده‌، علی سفاری و مشاوررسانه‌ای: مهدی سلیمانی اشاره کرد.

نمایش «وندینگ ماشین» یکم تا هشتم مهرماه ۱۳۹۵هر شب ساعت ۱۸ الی ۲۲در طبقه ششم پردیس سینمایی چارسو واقع درخیابان جمهوری،تقاطع حافظ اجرا خواهد شد.
503502

کد خبر: 680277

وب گردی

وب گردی