برزگر: اختلاف شورای فنی با بنا ضربات سنگینی را خواهد زد/فرهنگ کشتی ایرانی در جهان نام دار است

سرمربی سابق تیم ملی کشتی گفت: روز دوشنبه جلسه شورای کشتی آزاد برگزار خواهد شد و سرمربی تیم ملی جوانان و نوجوانان مشخص خواهند شد.

منصور برزگر در گفت و کو با ایسکانیوز در خصوص شرایط شورای فنی برای انتخاب سرمربی گفت: شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد گزینه های زیادی را برای سرمربی گری تیم ملی در اختیار داشت اما محمد طلایی با توجه به تجربه ای که داشت اعضای شورای رای نهایی را به او دادند تا هدایت تیم ملی کشتی آزاد را بر عهده بگیرد چرا که اغلب ملی پوشان کشتی آزاد شاگردان خود او بودند و نسبت به آن ها شناخت خوبی را دارد.

او افزود: رسول خادم دورادور تمرینات تیم ملی کشتی آزاد را زیر نظر دارد تا محمد طلایی بتواند اطلاعات لازم را از کشتی گیران و وضعیت تیم ملی به دست آورد.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی درباره کشتی فرنگی نیز گفت: نمیدانم معیارهای شورای کشتی فرنگی چه بوده است اما علی اشکانی هم از بهترین های ما است و باید ببینیم که چه کار خواهد کرد. باید به او فرصت بدهیم تا برنامه های خود را پیاده کند بعد از تقریبا دو سال می توانیم عملکرد اشکانی را مورد بررسی قرار دهیم.

منصور برزگر با اشاره به کناره گیری محمد بنا اظهار داشت: از محمد بنا می توان به عنوان مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی استفاده کرد اما اختلافی که بین شورای فنی کشتی فرنگی و محمد بنا است مانع چنین موضوعی شده است. در واقع باید ببینم این اختلاف نظر شورای فنی با محمد بنا چه ضرباتی را به کشتی فرنگی وارد خواهد کرد.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی با اشاره به تفاهم نامه امضا شده بین فدراسیون کشتی ایران و اقیانوسیه گفت: کشتی ایران در جهان نام دار است و این تفاهم نامه به کشتی کشورمان کمک میکند تا در جهان بیش از پیش نهادینه شود. فرهنگ کشتی ایرانی در جهان نام دار است و برای ما افتخار است که در اقیانوسیه فرهنگ کشتی ایرانی رواج پیدا کند.

او افزود: رواج کشتی ایرانی در دنیا برای ما بسیار حائز اهمیت است چرا که در تورنمت های مختلف می توانیم با فرهنگ کشتی ایرانی،دنیا را متحیر کنیم.

برزگر در پایان خاطر نشان کرد: روز دوشنبه جلسه شورای کشتی آزاد برگزار خواهد شد و سرمربی تیم ملی جوانان و نوجوانان مشخص خواهد شد.

605/602

کد خبر: 680283

وب گردی

وب گردی