دانشکده زبان‌های خارجی واحد تهران مرکزی درصدد تاسیس مراکز دانش بنیان است

رئیس دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از اقدامات این دانشگاه در جهت تاسیس مراکز تحقیقاتی دانش بنیان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و راه‌اندازی مجلات تخصصی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر عبدالله برادران با بیان ایکه دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از نخستین و قدیمی‌ترین دانشکده‌های مصوب دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: این دانشکده اکنون بیش از 3 هزار و 500 نفر دانشجو دارد که در رشته‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ارمنی و زبان‌شناسی با گرایش‌های مترجمی، ادبیات و زبان‌شناسی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی درباره تعداد اعضای هیات‌علمی و وضعیت کادر آموزشی این دانشکده، گفت: بیش از 100 عضو هیات علمی با مرتبه استادیار، دانشیار و استادتمام در این دانشکده تدریس می‌کنند که بیشتر این استادان تمام‌وقت هستند.

وی با بیان اینکه این دانشکده تعدادی مربی با سابقه تدریس بیش از 20 سال دارد، افزود: دانشکده زبان‌های خارجی واحد تهران مرکزی برای ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی در سال‌های اخیر از همکاری استادان برجسته دانشگاه‌های دولتی با رتبه استادتمامی استفاده کرده است.

به گفته رئیس دانشکده زبان‌های خارجی واحد تهران مرکزی، این دانشکده تاکنون توانسته است بیش از 24 هزار فارغ‌التحصیل با پتاسیل و توان بالای علمی به جامعه تحویل دهد.

برادران بر تلاش‌ این مجموعه در راستای راه‌اندازی مراکز تحقیقاتی دانش‌بنیان تاکید کرد.

وی برگزاری همایش‌های علمی و فرهنگی متعدد در سطح منطقه‌ای و ملی از دیگر اقدامات دانشکده زبان‌های خارجی واحد تهران مرکزی عنوان کرد و افزود: دانشکده زبان‌های خارجی واحد تهران مرکزی از نظر کمی، کیفی و عملی توانسته است نه‌تنها در سطح کشور درخشش خوبی داشته باشد بلکه دارای موقعیت ارزنده‌ای در خارج از کشور است.

رئیس دانشکده زبان‌های خارجی واحد تهران مرکزی خاطرنشان کرد: این دانشکده با برخورداری از کتابخانه مجهز فیزیکی و امکانات کتابخانه دیجیتال و آزمایشگاه‌های مجهز و اتاق دفاع از پایان‌نامه با تجهیزات مدرن روز و سایت کامپیوتری توانسته خدمات شایان توجهی را ارائه کند.

101

کد خبر: 680306

وب گردی

وب گردی