رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی سلماس معرفی شد

با حضور دکتر عزیز جوان پور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی دکتر ناصر ناصری به عنوان رییس جدید واحد سلماس معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم دکتر جوان پور با تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر لزوم تعامل بین واحد های استان تاکید کرد و افزود:تمامی واحد ها باید یک رویه وحدت داشته باشند و با تلاش مضاعف اهداف دانشگاه آزاد در حوزه تعلیم و تربیت را به ثمر برسانند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه ضمن اشاره به شروع بهار علم و تربیت در مدرسه سما در ارومیه تاکید کرد تمامی واحد ها باید این امکان را بوجود بیاورند و با تاسیس مدرسه های آموزشی سما نسبت به تعلیم و تربیت مشتاقان تحصیل اقدام کنند.

در پایان این مراسم از زحمات دکتر یحیی زاده رییس سابق واحد سلماس تقدیر بعمل آمد.و پس از پایان مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان با همراهی رئیس جدید واحد سلماس به دیدار امام جمعه این شهرستان رفته و سپس در جلسه ای که در فرمانداری سلماس برگزار شد حضور یافتند.

گفتنی است دکتر ناصری قبلا به مدت سه سال سابقه معاونت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر را داشته و عضو هیئت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی واحد خوی هستند.

101

کد خبر: 680314

وب گردی

وب گردی