تالیف دومین کتاب عضو باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی دماوند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: مرتضی بهرامی دانشجوی مقطع کارشناسی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این واحد دانشگاهیدومین کتاب خود را به رشته تحریر درآورد.

حسن اسداللهی با اعلام خبر تالیف کتاب((ضمانت اجرای قواعد حقوقی در اجرای احکام مدنی)) با کمک باشگاه پژوهشگران جوان واحد دماوند ادامه داد:این دانشجوی نخبه واحد دماوند به تازگی کتاب ((ضمانت اجرای احکام قائم به شخص محکوم علیه)) را تالیف نموده بود و کتاب مذکور دومین تالیف این دانشجوی نخبه واحد دماوند است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند افزود:کتابهای دیگری از این دانشجوی مقطع کارشناسی رشته حقوق تا چند روز آینده به نام باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد دماوند چاپ خواهد شد.

اسدالهی اضافه کرد:ارائه چندین عنوان مقاله در کنفرانس های داخلی و خارجی با عناوین فقهی و حقوقی مانند(سیاست جرم زدایی در راستای استحکام حقوق شهروندی،جرم شناسی از دیدگاه اسلام در فقه امامیه و نظریات حقوقی و فقهی تغییر جنسیت در اسلام) از دیکر فعالیت های پژوهشی مرتضی بهرامی است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با اشاره به دیگر تالیفات دانشگاه افزود:همچنین یکی دیگر از اعضاء باشگاه سرکار خانم فاطمه قوام 4 کتاب علمی تخصصی در رشته معماری به نام باشگاه چاپ نموده است که در روز پژوهش،مراسم رو نمایی از این کتاب ها برگزار خواهد شد؛بدین ترتیب در آینده نزدیک شش عنوان کتاب جدید به مجموع کتب تالیف شده توسط دانشجویان واحد دماوند افزوده خواهد شد.

مرتضی بهرامی نویسنده کتاب ((ضمانت اجرای قواعد حقوقی در اجرای احکام مدنی)) در مقدمه کتاب آورده است:یکی از اصلی ترین عوامل ایجاد قانون در جوامع بشری،احقاق حق تضییع یا انکار شده افراد است.این احقاق حق مشخصا خواست این افراد بوده و توسط قوانین حاکم و ضمانت های اجرایی این قوانین قابل دستیابی است.در این کتاب سعی شده است تا در حد بضاعت به بررسی این احکام و مسائل اجرایی مربوط در حوزه حقوقی و مدنی پرداخته شود و آثار این احکام بررسی شود.

101

کد خبر: 680322

وب گردی

وب گردی