استاندار مازندران:‌ مهارت‌آموزی در دستور کار دانشگاه‌ها قرار گیرد

دکتر سید حسین ابراهیمیان سرپرست واحدقائم شهر  و اعضاء هیأت رئیسه با دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، استاندار مازندران با تشکر از رئیس و اعضاء هیأت رئیسه واحدقائم شهر، دانشگاه آزاداسلامی را با توجه به وجود استادان مجرب و با تجربه یکی از دانشگاههای معتبر جهان معرفی کرد.

وی با توجه به این نکته که کلیه دانشگاههای جهان خصوصی هستند و از درآمدشان برای دانشجویان استفاده می کنند گفت: خوشبختانه امروز این نگاه در کشور ما و در دانشگاههای ما بوجود آمد و دانشگاهها را به یک دانشگاه کار آفرین تبدیل کرده است.

ربیع فلاح با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: مبدأ تحول در جامعه از دانشگاهها اقدام شود دانشگاه را یکی از جایگاههای والا در کشور دانست.

استاندار مازندران با توجه به وضعیت فعلی دانشگاه آزاداسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید برای فعال کردن انگیزه استادان فضایی را فراهم کند و با سازمان های مرتبط از جمله کشاورزی،صنعتی ، گردشگری لینک و پروژه هایی را انجام دهند.

وی اولین گام موفقیت را خود انسجامی و اتحاد در خود دانشگاه با اعضاء دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر نیز با توجه به امکانات و ظرفیتهایی که دارد می تواند دراین زمینه فعال عمل کند.

استاندار مازندران از همکاری استانداری مازندران با دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم شهر خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر با توجه به رشته های تحصیلی که دارد یک دانشگاه پرظرفیت است و متناظر با آن و بررسی های که انجام می شود می توان با ادارات و سازمانهای استان پل ارتباطی زده شود و مورد بهره برداری قرار گیرد.

فلاح با بیان این نکته که دانشگاه آزاد اسلامی با ظرفیتهای خوبی که دارد در تولید علم و پرورش فارغ التحصیلان مجرب خوب عمل کرد تأکید کرد مهارت آموزی دردانشگاهها باید در دستور کار قرار بگیرد و از امکانات آن به نحو شایسته ای استفاده شود.

استاندار مازندران گفت: استان مازندران با پتانسیل ها و آب وهوای خوبی که دارد یک استان پرظرفیت است و می توانیم با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر در بحث گلخانه ، پرورش گیاهان دارویی ،پرورش ماهیان خاویار و پرورش قارچ خوب عمل کنیم و با تولید گلهای صادراتی اقتصاد استان را پویا تر کنیم.

101

کد خبر: 680323

وب گردی

وب گردی