نمایشگاه هفته دفاع مقدس در واحد علوم دارویی افتتاح شد

نمایشگاه هفته دفاع مقدس در واحد علوم دارویی با حضور رییس این واحد دانشگاهی افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، صبح امروز، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه دفاع مقدس که به همت دانشجویان بسیجی واحد علوم دارویی برپا شده بود، با حضور دکتر سید مهدی رضایت، ریاست واحد، معاونان، روسای دانشکده ها، برخی مدیران، کارکنان و دانشجویان افتتاح شد.

رییس واحد علوم دارویی، ضمن بازدید و تشکر از دانشجویان بسیجی واحد علوم دارویی از برپایی این نمایشگاه گفت: هفته دفاع مقدس، اعلام حضور و یادآوری مجدد از حضور و نظارت دائمی شهداست که جایگاهشان در بارگاه حضرت حق تعالی است. یادآوری مجدد از آنهایی که در 8 سال دفاع مقدس به تعبیر امام خمینی (ره) در کوچه پس کوچه های خون بر شهادت مبارزه کردند.

رضایت در ادامه افزود: در این دوران عده ای با بذل جان، جسم و روحشان، زندگی مادی و معنویشان را در معرض خطر قرار دادند تا ما امروز به راحتی زندگی کنیم و فرزندانمان درس بخوانند.

وی در ادامه با توجه به ناامنی های منطقه خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مثال زدنی که ما امروزه در جمهوری اسلامی ایران نسبت به کشورهای منطقه داریم حاصل خون شهدا، جانبازی جانبازان و آزادی آزادگان است.

رضایت در پایان سخنان خود گفت: انشالله که خداوند ما را از وارثان و از کسانی قرار بدهد که حق و دینی را که آنها به گردن ما دارند با انجام وظیفه ادا کنیم .

لازم به ذکر است، این نمایشگاه با هدف بزرگداشت یاد و نام شهدا و قهرمانان جنگ تحمیلی تا پایان هفته دفاع مقدس در دانشکده داروسازی برپا خواهد بود .

101

کد خبر: 680326

وب گردی

وب گردی