جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان رشته علوم و صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی علوم دارویی

نخستین جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان رشته علوم و صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی با حضور اعضای هیات رئیسه، استادان و خانواده‌ ایشان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دانش آموختگان ورودی سال 90 و 91 رشته علوم و صنایع غذایی واحد علوم دارویی به عنوان اولین فارغ التحصیلان این رشته در مراسمی واقع در سالن آمفی تئاتر دکتر شایورد به همراه هیات رئیسه، استادان و خانواده‌هایشان فارغ التحصیلی خود را جشن گرفتند.

رئیس واحد علوم دارویی در جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان رشته علوم و صنایع غذایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر دکتر محمد باقر شایورد، موسس واحد علوم دارویی، از کلیه بزرگان دانشگاه آزاد اسلامی بویژه ریاست عالیه و معاونت علوم پزشکی که باعث ایجاد، پایداری و پیشرفت این واحد شدند قدردانی کرد.

رضایت در ادامه ضمن ابراز خوشحالی خود به خاطر حضور در این مراسم خطاب به دانش آموختگان گفت: قدر عمر خود را بدانید که این خود یک سرمایه است، قدر پدر، مادر و اساتید خود را بدانید چرا که این قدرشناسی علاوه بر جنبه اخلاقی و روحی باعث خیر و برکت در زندگی شما خواهد شد.

وی با توجه به وظیفه جوانان نسبت به فرا گرفتن علم و دانش افزود: زندگی زوایای مختلف دارد و درس خواندن برای ارتقاء زندگی است ولی کسب و کار بویژه در رشته صنایع غذایی از اهمیت بسزایی برخوردار است و بدانید هر کس که موفق بوده است چندین بار زمین خورده است.

رضایت در پایان سخنان خود از دکتر سپیده اربابی، دکتر زهرا جعفری آذر و دکتر ابراهیم بلالی، روسای پیشین دانشکده علوم و فناوریهای نوین، مهندس پریسا زیارتی، مدیرگروه علوم و صنایع غذایی، استادان و کارکنان تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم، معاون دانشجویی- فرهنگی واحد علوم دارویی نیز ضمن عرض تبریک از دانشجویانی که در برپایی این مراسم شرکت کردند تقدیر و تشکر کرد.

مهندس پریسا زیارتی، مدیر گروه علوم و صنایع غذایی نیز ضمن ابراز خوشحالی از اولین فارغ التحصیلان این رشته، اظهار امیدواری کرد تا ایشان در مقاطع بالاتر و صنعت نیز بیش از پیش موفق باشند.

از دیگر برنامه‌های این مراسم قدردانی از استادان و دانشجویان بر‌تر و قرائت سوگندنامه توسط دکتر زهرا جعفری آذر، استندآپ کمدی و کلیپ بود.

101

کد خبر: 680327

وب گردی

وب گردی