اپلیکیشن Wallpapers++؛ آرشیو تصاویر زمینه برای آیفون 

Wallpapers++ اپلیکیشنی برای آیفون است که توسط آن به آرشیو بزرگ و آنلاینی از تصاویر زمینه خواهید داشت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از زومیت، حتی زمانی که گوشی‌های جاوا با صفحه‌نمایش‌هایی کوچک و بی‌کیفیت، به عنوان برترین تلفن‌های بازار به حساب می‌آمدند نیز کاربران بسیاری به دنبال پیدا کردن والپیپرهای متنوع برای گوشی خود بودند. با توجه به این موضوع، طبیعی است که امروزه با بزرگ‌تر شدن ابعاد صفحه‌نمایش، و افزایش فوق‌العاده‌ی کیفیت‌ها، استفاده از این تصاویر نیز نسبت به سال‌های قبل افزایش چشمگیری پیدا کرده باشد و هم اکنون اگر جستجویی در مارکت‌های مختلف کنید با صدها اپلیکیشن مختلف در زمینه‌ی مجموعه‌تصاویر زمینه مواجه خواهید شد که به صورت آفلاین یا آنلاین منتشر شده‌اند. Wallpapers++ یکی از بهترین اپلیکیشن‌های این زمینه برای آیفون است که می‌توانید با نصب آن، زیبایی و تنوع صفحه‌نمایش خود را برای همیشه تضمین کنید. با وجود کیفیت بالای تصاویر Wallpapers++، این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان و بدون حتی پرداخت درون‌برنامه‌ای در اپ‌استور منتشر شده که همین موضوع باعث شده است تا نسبت به دیگر همتایان خود توجه کاربران بیشتری را به سوی خود جلب کند.

این اپلیکیشن در آیفون‌های قبلی نیز بدون نقص قابل اجرا است؛ اما بهترین تجربه را از کیفیت تصاویر موجود، زمانی کسب خواهید کرد که صاحب گوشی iPhone 6s, iPhone 6s plus, iPad Pro و iPod باشید. صفحه‌نمایش بزرگ و رزولوشن بالای صفحات این گوشی‌ها، کیفیت و جزئیات تصاویر موجود در این اپلیکیشن را به شکل بهتر و دقیق‌تری نمایش می‌دهند. نحوه‌ی عملکرد Wallpapers++ به این صورت است که با اجرای آن، به آرشیو عظیم این اپلیکیشن دسترسی پیدا خواهید کرد و می‌توانید با پیدا کردن تصویر مورد علاقه، مستقیما آن را به عنوان والپیپر گوشی تنظیم کنید. علاوه بر این، امکان دانلود تصاویر نیز در این اپلیکیشن تعبیه شده است تا بتوانید آن‌ها را برای استفاده در آینده یا حتی ارسال به دوستان خود، در حافظه‌ی گوشی ذخیره کنید. آخرین نکته که باید به آن اشاره کنیم نیز سازگاری تصاویر موجود با حالت نمایش Landscape است؛ به طوری که اگر از iPad استفاده کنید نیز می‌توانید با استفاده از تصاویر مخصوص به این حالت، صفحه‌نمایش خود را به بهترین تصاویر زمینه زیبنده کنید.

Wallpapers++ برای اجرا به نسخه‌ی ۸ آی او اس نیاز دارد و در صورتی که هنوز گوشی خود را به این نسخه بروزرسانی نکرده باشید، امکان استفاده از آن را نیز نخواهید داشت. این اپلیکیشن دارای ۳۳ مگابایت حجم است که می‌توانید آن را از طریق لینک زیر دانلود و در گوشی خود نصب کنید.

101/103

کد خبر: 680337

وب گردی

وب گردی