پیام بهادر عبدی پس از بازگشت به تمرینات پیکان

هافبک تیم فوتبال پیکان در پیامی از آنهایی که پس از درگذشت پدر و مادرش با او ابراز همدردی کردند، تشکر کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از بخش رسانه‌اى باشگاه پیکان، بهادر عبدی چند روز پیش در یک سانحه رانندگی پدر و مادرش را از دست داد تا عزادار از دست دادن آنها شود. عبدی در پیامی از آنهایی که با او ابراز همدردی کردند، تشکر کرد. متن پیام تشکر بهادر عبدى به شرح زیر است:

برای وقتی که بزرگ‌ترین تکیه‌گاه‌هایت را از دست دادی، لحظاتی دلگرم‌کننده‌تر از تسلای عزیزان زندگی‌ات وجود ندارد.

برای من که سال‌ها در هوای فوتبال نفس کشیده‌ام، نفس‌بریدگی حاصل از غم بزرگ، تنها با یاری اهالی دوست‌داشتنی حرفه دوست‌داشتنی‌ام قابل رفع بود. پس لازم است با قلبی محزون و زبانی قاصر از محبت تمامی اهالی فوتبال نسبت به خودم در این روزهای جهنمی تشکر کنم، از همه آنهایی که دور و نزدیک، حضوری و حتی غیرملموس کنار من بودند و لحظه‌ای مرا با این درد غریب و زخم عجیب تنها نگذاشتند. از باشگاهم و دوستان دوران بازی تشکر خاصی دارم، هر چند هیچ زبانی را یارای تشکر از این همه لطف نیست. زمان، زخم‌ها را می‌پوشاند و خاک سرد روزگار، گرمای علایق را نه نابود که کمرنگ می‌کند، اما محبت شما انسان‌های والا در این دوران به من دلیلی برای ادامه زندگی می‌دهد. سپاس از بودن‌تان.

لازم به ذکر است که بهادر عبدی بازیکن تیم پیکان تهران که به دلیل درگذشت پدر و مادرش در تمرینات حضور نداشت، عصر امروز در حضور اعضاى خانواده، دوستان و هم تیم هاى خود بر سر تمرین حاضر شد.

602/401

کد خبر: 680340

وب گردی

وب گردی