اولین تصادف سرویس مدرسه در سال 95 سه مصدوم برجای گذاشت

سخنگوی آتش‌نشانی شهر تهران از برخورد یک دستگاه سرویس مدرسه با یک دستگاه پژو 405 و مصدومیت 3 دختر دانش‌آموز خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری آنا،سید جلال ملکی در گفت‌و‌گو با بیان اینکه ساعت 6:34 دقیقه صبح امروز برخورد دو دستگاه خودرو سواری در شهرک راه‌آهن، بلوار کاج به سامانه 125 اعلام شد، اظهار کرد: در پی اعلام حادثه بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به این محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه آتش‌نشانان مشاهده کردند که در محل حادثه یک دستگاه پراید با 4 سرنشین که 3 سرنشین آن دختران دانش آموز 8 ساله بودند با یک دستگاه پژو 405 برخورد کرده است، اضافه کرد: راننده پراید و دو دختر سرنشین پیش از آمدن آتش‌نشان‌‌ها از خودرو خارج شده بودند و راننده مدعی بود سرویس یکی از مدارس اطراف را بر عهده دارد. دو دختر سرنشین از ناحیه سر و صورت کمی آسیب دیده بودند اما زخم‌ آنها سطحی بود.

سخنگوی آتش‌نشانی شهر تهران با بیان اینکه یکی از دخترها که در صندلی جلو خودرو نشسته بود؛ پایش بین در مانده و در خودرو محبوس شده بود، عنوان کرد: آتش‌نشانان با دقت او را از خودرو خارج کردند و چون هر سه دختر دانش‌آموز دچار مصدومیت شده بودند آتش‌نشانان آنها را تحویل عوامل اورژانس دادند.

به گفته ملکی محل حادثه تحویل کارشناسان پلیس راهور شد تا علت وقوع آن مشخص شود.

او در پایان توصیه کرد تا بر خودرو‌های سرویس مدارس نظارت بیشتری باشد و آنها با تابلویی از سایر خودروهای دیگر متمایز شوند.

703

کد خبر: 680386

وب گردی

وب گردی