تصادف سرویس مدرسه در شهرک راه آهن/ حادثه خسارت جانی نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: تصادف سرویس مدرسه با پژو 405 در شهرک راه آهن حادثه جانی به همراه نداشته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به جزئیات این حادثه،گفت: ساعت 6:34 برخورد 2دستگاه خودروی پراید و 405 واقع در شهرک راه آهن، بلوار کاخ اعلام شد که در پی گزارش این حادثه، 2 ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

او تصریح کرد: با حضور آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه پراید(سرویس مدرسه) با 4 سرنشین( 3 دختر حدودا 8 ساله به همراه راننده) با یک خودروی 405 تک سرنشین برخورد کرده است.

ملکی ادامه داد: قبل از رسیدن نیروهای آتش نشان به محل حادثه، دو دختر 8 ساله و راننده سرویس که دچار آسیب دیدگی سطحی از ناحیه سر و صورت شده بودند از خودرو خارج شدند، اما یک دختر دیگر در داخل خودرو محبوس ماند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانان عملیات را برای نجات دختر 8 ساله با احتیاط آغاز کردند و موفق به خروج وی از خودرو شدند.

ملکی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه خسارت جانی نداشته ایم، ادامه داد: دختر محبوس شده نیز دچار آسیب دیدگی سطحی شده بود که پس از پایان عملیات، ساعت 7:02 تمامی مصدومان به اورژانس تحویل داده شدند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی، از مدیران و مسئولان مدارس تقاضا داریم تا سلامت خودروها و راننده را برای کاهش حوادث کنترل کنند.

703

کد خبر: 680439

وب گردی

وب گردی