لیگ فوتبال جزیره ؛ قهرمان در اولدترافورد زمین گیر شد

تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد مقابل لسترسیتی قهرمان فصل گذشته لیگ جزیره به برتری قاطع چهار بر یک دست یافت.

به گزارش ایسکانیوز، در نخستین دیدار هفته ششم لیگ برتر باشگاه های انگلیس، امروز (شنبه) شاگردان «خوزه مورینیو» در تیم منچستریونایتد که به شیاطین سرخ شهرت دارند، پذیرای لسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی بودند و به پیروزی چهار بر یک رسیدند.
سرخپوشان منچستریونایتد با کسب این پیروزی ارزشمند جمع امتیازات خود را به عدد 12 رسانده و به طور موقت در جایگاه سوم ایستادند تا به ناکامی دو هفته گذشته خود پایان دهند و لسترسیتی نیز هفت امتیازی باقی ماند تا هوادارانش را در حسرت روزهای خوب فصل گذشته، باقی بگذارد.
منچستری ها که دو بازی قبلی خود در لیگ جزیره را با شکست پشت سرگذاشته بودند، این دیدار را تهاجمی آغاز کرده و در دقیقه 22 با ضربه «کریس اسمالینگ» مدافع پیش تاخته خود به گل نخست دست یافتند.
در ادامه نیمه نخست، «خوان ماتا»، «مارکوس راشفورد» و «پل پوگبا» سه گل دیگر به ثمر رساند تا میزبان نیمه نخست را با برتری 4 بر صفر به اتمام رساند.
«پل پوگبا» هافبک فرانسوی که در ابتدای فصل با ملحق شدن به منچستریونایتد عنوان گرانترین بازیکن جهان را به خود اختصاص داده است در نیمه نخست عملکرد مناسبی داشت و علاوه بر گلزنی، بارها با پاس های مناسب، هم تیمی های خود را در موقعیت گلزنی قرار داد و در دقیقه 45 نیز شوت سرکش او به دیرک دروازه لسترسیتی برخورد کرد.
در آغاز نیمه دوم، بازیکنان لسترسیتی که همه چیز را از دست رفته می دیدند، بازی تهاجمی را در دستور کار قرار داده و در دقیقه 60 با ضربه «دامارای گری» به گل دست یافتند.
در سایر لحظات نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد تا لسترسیتی با هدایت «کلودیو رانیری» شکست سنگین دیگری را پذیرا شده و نشانی از تیم قدرتمند فصل گذشته نداشته باشند.
در ادامه هفته ششم لیگ برتر جزیره، امروز هفت دیدار دیگر برگزار خواهد شد که در مهمترین بازی تیم های آرسنال و چلسی شهرآورد لندن را در ورزشگاه امارات برگزار می کنند.

منبع: ایرنا

702/602

کد خبر: 680448

وب گردی

وب گردی