بهرام جمالی: امور اجرایی جشنواره موسیقی فجر همچنان با انجمن موسیقی است

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران تاکید کرد امور اجرایی جشنواره موسیقی فجر در دوره سی و دوم همچنان با این انجمن است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر ، بهرام جمالی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با اشاره صحبت های اخیر مدیر دوره سی و یکم جشنواره موسیقی فجر که در تازه ترین نشست رسانه ای خود از ورود انجمن موسیقی ایران به اجراییات دوره سی و دوم جشنواره سخن گفته بود، توضیح داد: با توجه به برنامه ریزی هایی که انجام گرفته، فعالیت های اجرایی سی و دومین جشنواره موسیقی فجر همچون دوره سی ام و دوره های گذشته این چند سال به انجمن موسیقی ایران واگذار شده و طبق سنوات گذشته این مجموعه بحث اجرایی جشنواره موسیقی فجر را به عهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: طی هفته جاری جلسه ای را برگزار می کنیم که طی آن جزییات نحوه فعالیت انجمن موسیقی ایران در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر مشخص خواهد شد که به تبع آن در وقت مقتضی از طریق رسانه ها اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایرانی در پاسخ به این پرسش که آیا در این دوره از جشنواره به عنوان دبیر اجرایی حضور خواهد داشت یا خیر؟ توضیح داد: مدیرعامل انجمن موسیقی ایران به لحاظ حقوقی هیچ مانعی برای اینکه به عنوان دبیر اجرایی جشنواره نیز حضور داشته باشد، ندارد اما من تمایلی برای پذیرش این سمت ندارم چرا که تصور می کنم در انجمن موسیقی ایران مشغله های فراوانی وجود دارد که رسیدگی به امور جشنواره فقط بخشی از کارهای اجرایی است.

705502

کد خبر: 680543

وب گردی

وب گردی