آنچلوتی: هامبورگ تیم سرسختی نشان داد اما کار تیاگو عالی بود

سرمربی باواریایی‌ها با اذعان به سختی کاری که تیمش برای غلبه بر هامبورگ داشته است، از هافبک اسپانیایی خود به‌خاطر فراهم آوردن موقعیتی که منجر به گلزنی بایرن شد، تمجید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال بایرن مونیخ برای کسب پیروزی در هفته پنجم بوندس‌لیگا کار سختی در خانه هامبورگ داشت، اما در نهایت به لطف موقعیتی که تیاگو آلکانتارا برای جوشوا کیمیچ ساخت، میزبانش را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و پنجمین برد متوالی‌اش در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال آلمان را کسب کرد.

کارلو آنچلوتی که تیمش در این فصل هشت پیروزی متوالی در تمامی رقابت‌ها داشته است، در پایان بازی سخت شاگردانش در ورزشگاه فولکس‌پارک، اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. همان‌طور که انتظار می‌رفت، هامبورگ تیمی منسجم و سرسخت نشان داد. البته داستان بازی در نیمه دوم کمی متفاوت بود، اما پاسی که تیاگو آلکانتارا در پایان بازی فرستاد، عالی بود. ارسال چنین پاس‌هایی، جزو توانایی‌های تیاگوست و در این بازی او کارش را بسیار خوب انجام داد.

به‌دنبال چند واکنش‌ خوبی که رنه آدلر، دروازه‌بان هامبورگ برای مهار حملات باواریایی‌ها انجام داد، به‌نظر می‌رسید که باواریایی‌ها باید به تساوی بسنده کنند، اما او در نهایت تسلیم کیمیچ شد تا روند ناکامی‌های هامبورگ که در این فصل حتی یک پیروزی هم کسب نکرده است، ادامه داشته باشد.

کیمیچ درباره بازی بایرن مونیخ برابر هامبورگ نیز گفت: در نیمه اول این بازی عملکردمان چندان جالب نبود. ما برنامه خاصی برای حملات‌مان نداشتیم و موقعیت‌های گلزنی خوبی هم خلق نکردیم. در نیمه دوم ما سه یا چهار موقعیت فوق‌العاده داشتیم و خوشبختانه در نهایت به گل رسیدیم.

702/601

کد خبر: 680627

وب گردی

وب گردی