اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و ناحیه بسیج دانشجویی سپاه شهدا استان آذربایجان غربی مراسم اختتامیه اردوهای جهادی این استان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم دکتر عزیز جوان پور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در سخنانی با اشاره به جایگاه والای بسیج در کشور گفت:در جنگ تحمیلی و بعد از آن بسیج همواره در صحنه حضور داشته و با فعالیت در عرصه های سازنگی،نظامی و دفاعی پشتیبان نیروی های دفاعی کشور بوده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان افزود:همیشه یاد و خاطره شهدای عزیزمان را گرامی میداریم که اقتدار امروز کشورمان را مدیون جان فشانی های این عزیزان هستیم و بسیجیان عزیز با الگو قراردان شهدا همواره با از خود گذشتگی در راه سازندگی و اعتلای کشور تلاش میکنند.

حجت الاسلام و المسلمین سرایی مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا استان آذربایجانغربی نیروی ایمان ،تقوا و مقاومت را رمز پیروزی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی تکیه بر توان داخلی را رمز دیگر کشور خواند و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش اقتصاد مقاوتی و افزایش تولید داخل گفت:باید استفاده از نیروی جوان و تکیه بر استعدا های آنان را در اولویت کا خود قرار دهیم تا کشور را از واردات بی نیاز کنیم.

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا استان آذربایجانغربی استکبار ستیزی را رسالت دانشجویان دانست و با اشاره به اردو های جهادی بسیجیان این اقدام را یک کار بسیار ارزشمند بیان کرد و افزود:دیروز خاک ریز ها مشخص بودند ولی امروز جنگ ،جنگ نرم است و دشمن با تمام قوا وارد میدان شده و وظیفه ما این است با روحیه بسیجی و متحد با یکدیگر در پیشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

در پایان این مراسم از جهادگران نمونه بسیجی و فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی با تقدیم لوح یادبودی تقدیر بعمل آمد.

101

کد خبر: 680630

وب گردی

وب گردی