حرکت تحسین‌برانگیز اینیستا برای حمایت از کودک سرطانی

کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا در اقدامی ستودنی به یک هموطن کم سن‌و‌سالش که مبتلا به سرطان است، برای ادامه دادن به دوران درمانش امید بخشید.

به گزارش ایسکانیوز، فوتبالیست‌ها اغلب اوقات به‌خاطر رفتارها و جنجال‌های‌شان در خارج از زمین بازی مورد انتقاد واقع می‌شوند، اما کارهای مثبتی که آنها در خارج از گود انجام می‌دهند کمتر به چشم می‌آید که نظیر آن حرکت شایسته‌ای بود که آندرس اینیستا دو روز پیش برای روحیه دادن به یکی از هموطنان کم سن‌و‌سال بیمارش انجام داد.

اینیستا برای هموطن 11 ساله‌اش، خوسه آنتونیو گاریدو کاسادو که به بیماری سرطان خون مبتلاست، یک پیام ویدئویی فرستاده است تا او را از دریافت چنین هدیه غیرمنتظره‌ای از سوی بازیکن محبوبش غافلگیر کند.

ستاره اسپانیایی بارسلونا در این پیام برای هموطن کم سن‌و‌سال خود آرزوی سلامتی کرده و به او برای ادامه دادن به نبردش با بیماری سرطان روحیه می‌دهد.

او در این پیام می‌گوید: «سلام خوسه آنتونیو. من می‌خواستم تو را در آغوش بگیرم، رویت را ببوسم و از تو بخواهم که روحیه‌ات را حفظ کنی».

خانواده خوسه آنتونیو از زمانی که دوره درمان فرزند‌شان آغاز شده، سعی کرده‌اند که با سفر به شهر‌های مختلف اسپانیا از اهالی فوتبال این کشور برای روحیه دادن به پسر آنها برای ادامه دادن به دوره درمانش کمک بگیرند و اینیستا اولین کسی نبوده است که به درخواست آنها پاسخ مثبت داده است، چرا که پیش از او، خواکین، اسطوره باشگاه رئال بتیس نیز به عیادت خوسه آنتونیو رفته بود.

602/702

کد خبر: 680639

وب گردی

وب گردی