ونگر: لازم بود تاریخچه اخیر تقابل‌های آرسنال و چلسی را تغییر دهیم

سرمربی توپچی‌های لندن در پی برد قاطعانه تیمش برابر آبی‌پوشان لندنی به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، آرسن ونگر که تیمش را شب گذشته (شنبه) به پیروزی 3 بر صفر برابر چلسی سوق داد و به ناکامی توپچی‌ها برابر آبی‌پوشان لندنی پایان داد و اولین برد آرسنال برابر چلسی از سال 2011 را رقم زد، پس از بازی به شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: خیلی خوشحالم. لازم بود تاریخچه اخیر تقابل‌های دو تیم را تغییر دهیم و این کار را با استیل و سبک بازی خاصی انجام دادیم و شکست چلسی کاری بود که به دنبالش بودیم.

وی افزود: تعهد بالای خود را با نظم تیمی در این بازی نشان دادیم. در چنین بازی‌هایی ایجاد تعادل خوب کار آسانی نیست، اما روی هم رفته بر این باورم که ریتم تیمی ما خیلی خوب بود و همین مسئله باعث شد تا آنها را به دردسر بیندازیم. ما در این دیدار بر اساس دوندگی، کیفیت تاکتیکی و سرعت‌مان بازی کردیم. امیدوارم که چنین عملکردی بازیکنان را متقاعد کند که در مسیر درستی قرار داریم، اما همچنان جای پیشرفت خواهیم داشت.

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن درباره مصدومیت هافبک این تیم هم اظهار داشت: امیدوارم مصدومیت فرانسیس کوکلین جدی نباشد، اما او درست از ناحیه‌ای مصدوم شد که سال گذشته دچار آسیب‌دیدگی شده بود. به‌هر حال امیدوارم دوری او از میادین همانند سال گذشته نباشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما کوکولین را از دست دادیم و گراینیت ژاگا را به زمین فرستادیم که او نشان داد در سطح و اندازه این بازی است و تفاوت را رقم زد. به نظرم شکودران مصطفی و لورن کوسیلنی هم عملکرد خوبی از خود ارائه دادند. واقعاً از آنها رضایت دارم.

702/602

کد خبر: 680663

وب گردی

وب گردی