سامسونگ و همکاری با موسسه محک؛ قهرمانان کوچک با کوله‌ های رنگی

سامسونگ در روزهای اخیر با همکاری موسسه خیریه محک، کمپینی را تحت عنوان «کوله‌ رنگی» آغاز کرده و اکنون بیانیه خبری مرتبط با آن را برای دیجیاتو ارسال نموده. متنی که در ادامه مطالعه می فرمایید توسط شرکت سامسونگ نگارش شده است. 

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دیجیاتو، شرکت سامسونگ برای ماه مهر و بازگشت کودکان به مدارس برنامه‌‌های ویژه‌ای تدارک دیده است. قدم آغازین این برنامه‌ها در روز یکشنبه ۲۸ شهریور در خیریه محک برگزار شد. محک و هدیه‌دادن کوله‌های رنگی و نوشت‌افزار به قهرمانان کوچک این موسسه اولین حلقه از زنجیره مسئولیت اجتماعی سامسونگ برای بازگشایی مدارس با نام «کوله‌رنگی» است که تا میانه مهرماه ادامه خواهد داشت و اقدامات متعددی را در بر می‌گیرد.

کوله‌رنگی‌های دوست‌داشتنی

کمپین بازگشت به مدرسه سامسونگ امسال با نام کوله‌رنگی اجرا می‌شود. در اولین گام سامسونگ به سراغ قهرمانان کوچک محک رفت و کوله‌‌های رنگی آن‌ها را با نوشت‌افزار پر کرد تا سال تحصیلی را پر از امید و شادی شروع کنند.

اقامتگاه کودکان محک ابتدای این هفته پر از صدای خنده و شادمانی کودکانی بود که کنار هم جمع شده بودند تا از برنامه‌های شادی که برای‌شان تدارک دیده شده بود لذت ببرند و هدیه خود را از سامسونگ دریافت کنند. گروهی برای آنها نمایش‌های کودکانه اجرا می‌کردند تا خنده بر لب این قهرمانان جاری سازند و گروهی دیگر با موسیقی دل‌های آن را شاد می‌کردند.

آموزش از نکاتی است که سامسونگ به آن اهمیت زیادی می‌دهد و همواره فعالیت‌های بسیاری در جهت بهتر شدن وضعیت آموزش در ایران و به نفع کودکان انجام داده. بهتر کردن شرایط آموزشی و تلاش برای ایجاد فرصت آموزشی برابر برای همه کودکان در ایران از جمله مسئولیت‌های اجتماعی‌ای است که سامسونگ برای خود تعریف کرده.

زیباترین نقاشی دنیا

قهرمانان کوچک محک امسال نیز با شروع ماه مهر به مدرسه می‌روند و تخت‌های بستری‌شان تبدیل به نیمکت‌ می‌شود تا پای کلاس درس معلم‌شان بنشینند. سامسونگ در اولین حرکت از کمپین «کوله‌رنگی» سراغ این قهرمانان رفت تا آن‌ها را در تحصیل کمک کند و شرایطی برای این قهرمانان محصل به‌ وجود آورد که با آسایش و کیفیت بیشتری درس بخوانند. برای همین موضوع سامسونگ ایران یک هزار کوله‌رنگی و بسته نوشت‌افزار برای خیریه محک و قهرمانان کوچک آن تعبیه کرد و در جشن بازگشت به مدرسه محک، به این کودکان هدیه داد.

محک تابلوی نقاشی یاوران کوچکش را به پاس اقدام ارزشمند شرکت سامسونگ به نمایندگان این شرکت اهدا کرد تا یادمانی باشد از این مسئولیت اجتماعی.

101/103

کد خبر: 680732

وب گردی

وب گردی