این عینک قابلیت فیلم‌برداری دارد؛ عینک اسنپ‌چت معرفی شد

اسنپ‌چت دیگر یک برنامه‌ی پیام‌رسان و شبکه‌ی اجتماعی نیست. شرکت اسنپ‌چت روز گذشته از اولین محصول سخت افزاری خودش رونمایی کرد. یک عینک آفتابی جذاب که قابلیت فیلم‌برداری دارد و با نام Spectacles شناخته می‌شود. از ویژگی‌های این عینک آفتابی می‌توان به قابلیت فیلم‌برداری آن اشاره کرد

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دیجی کالا،. این عینک ۱۳۰ دلاری توانایی فیلم‌برداری تا ۱۰ ثانیه را دارد و از چند وقت دیگر راهی بازار خواهد شد. شرکت اسنپ‌چت همزمان با معرفی این عینک آفتابی هیجان انگیز نام خودش را هم به اسنپ تغییر داد. این موضوع نشان می‌دهد که در آینده قطعا شاهد محصولات بیشتری از طرف اسنپ خواهیم بود. عینک Spectacles به یک دکمه مجهز شده که با فشار دادن آن می‌توانید تا ۱۰ ثانیه فیلم بگیرید. زاویه دید دوربین آن هم ۱۱۵ درجه است که به زاویه دید چشم‌های انسان بسیار شبیه است. همچنین این عینک فیلم‌های دایره شکل ضبط می‌کند که شباهت زیادی به چیزی که چشم انسان می‌بیند، دارند. با این عینک می‌توانید لحظه‌های خاص خودتان را ثبت کنید.

برنامه‌ی پیام‌رسان و شبکه‌ی اجتماعی اسنپ‌چت بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر فعال روزانه دارد و این میزان هر روز بیشتر می‌شود. این شبکه‌ی اجتماعی در حال حاضر پتانسیل زیادی برای بزرگ‌تر شدن دارد و از هم اکنون نظر بسیاری از جوانان و نوجوانان را به سمت خودش جلب کرده است. عرضه‌ی محصولات جانبی آن هم باعث می‌شود که افراد بیشتری از این شبکه‌ی اجتماعی استفاده کنند.

101/103

کد خبر: 680742

وب گردی

وب گردی