بازدید وزیر نیرو از غرفه واحد پرند در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران

امروز و همزمان با آغاز کار نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با غرفه‌ای تخصصی در زمینه تحقیقات مرتبط با آب و فاضلاب حضور یافت.

به گزارش ایسکانیوز، نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران که سالانه با حضور جمعی از شرکت‌های داخلی و خارجی در زمینه آب و فاضلاب برگزار می‌شود، فرصتی مناسب فراهم کرده تا شرکت‌ها محصولات خود را در معرض بازدیدکنندگان قرار دهند و محققان نیز دستاوردهای علمی خود را برای صنعتی سازی معرفی کنند.

در این راستا واحد دانشگاهی پرند غرفه‌ای تخصصی با هدف ارائه دستاوردهای علمی- پژوهشی اعضای هیأت علمی، گروه مهندسی محیط زیست و شناسایی فرصت‌های همکاری با وزارت نیرو و ارائه خدمات علمی برگزار کرد.

حمید چیت‌چیان وزیر نیرو با استقبال و بازدید از غرفه واحد دانشگاهی پرند با توانمندی‌های علمی، تحقیقات انجام شده آشنا شد، سپس دکتر کیوان صائب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این واحد، اظهار کرد: «این واحد دانشگاهی آمادگی هرگونه همکاری برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی و اجرایی را دارد.»

101

کد خبر: 680748

وب گردی

وب گردی