تهران – ایسکانیوز: کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی رئال مادرید این روزها یکی از برترین ستاره های فوتبال است و هنوز زمان فکر کردن به ریاست باشگاه را ندارد. با این حال شاید او در آینده رییس یک باشگاه شد و این موردی است که خودش غیر مستقیم به آن اشاره می کند.

رونالدو که در برنامه ای تلوزیونی در «خِرِز» صحبت می کرد غیر مستقیم هم سیاست های پرس، رییس باشگاه رئال مادرید را زیر سوال برد و از فروش دی ماریا و ژابی الونسو انتقاد کرد:« من فکر و ایده ای کاملا مشخص دارم ولی نمی توانم همیشه افکارم را بیان کنم. در واقع اگر این کار را انجام دهم فردا جلد همه روزنامه ها می شوم و دوست ندارم این اتفاق بیفتد. با این حال اگر من رییس باشگاه بودم شاید عملکرد متفاوتی داشتم»

رونالدو البته اشاره ای هم به بازیکنان خوبی مثل کروس و خامس رودریگس می کند که به تازگی به رئال مادرید امده اند. او در ادامه گفت:« به هر حال اگر رییس باشگاه فکر می کند خرید چند بازیکن در ازای فروش چند بازیکن دیگر کار درستی است و به نفع باشگاه است باید به تصمیم او احترام گذاشت»

رونالدو اشاره ای هم به فصل پیش رو کرد و گفت:« با این حال با بازیکنان تازه ای که به تیم اضافه شده اند باعث می شود استایل تیم عوض شود که این تغییر می تواند خوب و یا بد باشد. امیدوارم که خوب باشد چون انها بازیکنان سطح بالایی هستند و مطمئن هستم که همه چیز برای ما خوب پیش می رود».
کد خبر: 68075

وب گردی

وب گردی