سرقت  2 دزد مسلح به دندانپزشکی/ سارقان دست و پای دندانپزشک را بستند

چند شب قبل ساکنان یک ساختمان اداری با شنیدن سروصدای کوبیده شدن عجیب کف مطب یک دندانپزشک در خیابان سهروردی شمالی نگران شدند. همان موقع نیز یک وکیل که دفترکارش در همین ساختمان است با پلیس 110 و آتش‌نشانی تماس گرفت و آنها را در جریان ماجرا قرار داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران مأموران کلانتری 104 نیلوفر بسرعت خود را به محل حادثه رساندند و پس از شکستن در وارد مطب شدند.
صحنه عجیبی بود. در حالی که دست، پا و دهان مرد دندانپزشک با چسب پهنی بسته شده بود تقلا می‌کرد تا خودش را نجات دهد.
پزشک 54 ساله پس از دیدن مأموران و نجاتش به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت و گفت: «امروز یکی از روزهای شلوغ مطب بود. هنگام عصر دو مرد که 50 ساله و 30 ساله به نظر می‌رسیدند وارد مطبم شدند و ادعا کردند که همسرانشان از بیماران من هستند و برایشان مشکلی پیش آمده و امروز حتماً باید آنها را ویزیت کنم. از آنجا که سرم شلوغ بود از پذیرش آنها خودداری کردم ولی هر دو با اصرار از من خواستند تا آخر وقت هر دو زن را معاینه کنم که من هم سرانجام قبول کردم. بعدهم آنها رفتند و قرارشد آخر وقت برگردند. پس از پایان کار، منشی‌ام از مطب خارج شد و من منتظر دو بیمار ماندم تا اینکه ساعت هشت و نیم شب زنگ مطب به صدا درآمد و آن دو مرد وارد شدند و گفتند که برای همسرانشان مشکلی پیش آمده و نتوانستند بیایند. آنها درحال داستان‌سرایی بودند که ناگهان با چاقو به طرف من حمله ور شدند و از من خواستند پول‌هایم را به آنها بدهم ولی از آنجا که تمام پول ویزیت بیماران به حساب عابر بانکم پرداخت می‌شود گفتم پول نقدی ندارم و تنها 150 هزار تومان دارم که برای نیازمندان کنار گذاشته‌ام ، اما آنها بی‌توجه به حرفم خواستند تا کارت بانکم را در اختیارشان بگذارم و رمزش را بگویم، من هم ناچار شدم تا اطلاعات مربوط به حسابم را در اختیارشان بگذارم که رهایم کردند اما حواس‌شان به مشکل کارت بانکی‌ام نبود. همان موقع دو مرد قوی هیکل تهدیدم کردند که سر و صدا راه نیندازم. بعد هم هرچه در گاوصندوق بود را به همراه لپ‌تاپ، موبایل، دستگاه ایمپلنت و وسایل و تجهیزات مطب برداشتند و همزمان با خروج ازمطب، سوئیچ خودروی گرانقیمتم را هم برداشتند. آنها قبل از ترک مطب، مرا به آشپزخانه برده و با بستن دست و پا و دهانم فرار کردند. بعدهم دوربین مداربسته را هم با خود بردند تا چهره‌شان شناسایی نشود.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد خودروی گرانقیمت جراح دندانپزشک نیز از پارکینگ به سرقت رفته است.
درحال حاضرتحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری دزدان فراری ادامه دارد.

105105

کد خبر: 680810

وب گردی

وب گردی